8 Aralık 2016 Perşembe

-AYŞEN AYDOĞAN-CEHENNEMİN RENKLERİ-

-AYŞEN AYDOĞAN-CEHENNEMİN RENKLERİ-

Dev kanatlarıyla koca bir kuş bize doğru yaklaşıyordu, biz ise gölün içindeydik. Çocuk çığlık atarak bana daha sıkı sarıldı. Onu bırakmayacağımı söyledim. O kuşa vermeyecektim onu. Kuş daha da yaklaşırken çocuğu göğsüme bastırdım. Ayak, bileklerime dolanan ağaç köklerini hissediyordum ama korkmuyordum. Gölün gümüş ışığı ve kucağımdaki turuncu çocuk bana güç veriyordu. Çok uzaklarda kırmızı-beyaz bir leke gördüm, gölün dışında beyaz kameriyenin içinde ben bize bakıyordum.

Ayşen Aydoğan'ın elinizdeki "Cehennemin Renkleri" adlı kitabının şimdiye kadar yapılan polisiye gerilim kitaplarından tamamen farklı içeriği ve dili olduğunu sayfalarını tek tek çevirirken siz de fark edeceksiniz. Yeni dönem pazarlarından Ayşen Aydoğan'ı okurken kendinizi kitabın kahramanlarından ve olaylarından ayıramayacaksınız.


İnce Kapak:

Sayfa Sayısı: 305

Baskı Yılı: 2010


e-Kitap:

Sayfa Sayısı: 311

Baskı Yılı: 2010


Dili: Türkçe
Yayınevi: Siyah Beyaz


KİTAP YORUMUM

Kitabın türü Polisiye - gerilim. Hayatının aşkı ile karşılaştı. Üniversite okuyordu gerçekten imrenilecek bir ev arkadaşı vardı. Sonra evlendiler sevdiği adam ile. Denek olduğunu bilmeden evliliğinde çocuğu oldu. Nil’in beynine girilerek yapılan işlemler onu bu hayatı bir nevi yaşamaya mecbur etti. Aşkları gerçekti, mutluydular. Neden yıllarca sevdiği adamı ve çocuğunu göremedi yıllar sonra bunu anlayacaktı. O sadece sıradan bir denekti. Evet gerçekten aşk vardı ama bu denek olmasını engelleyemedi. Acaba yıllar sonra karşılaşınca kaybettikleri mutluluklarını yeniden kazanabilecekler mi? Soluk soluğa okuyacaksınız. Gerilim türü kitap severlere tavsiyemdir.



DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon