19 Kasım 2016 Cumartesi

-VİTTORİO-ANNE RICE-MARTI YAYINLARI-

-VİTTORİO-ANNE RICE-MARTI YAYINLARI-

“Küçük bir çocukken korkunç bir rüya görmüştüm. Rüyamda kardeşlerimin kesik başlarını kucağımda tutuyordum. Kocaman, kıpır kıpır gözleri kızarmış yanakları dışında tamamen hareketsiz ve sessizdiler. Benimse adeta dilim tutulmuş, kucağımdaki bu görüntüye baka kalmıştım.

Ve bir gün rüyam gerçek oldu.

Ama kimse ne onlar nede benim için ağlayabilir artık, çünkü isimsiz olarak gömülmelerinden bu yana beş yüz yıl geçti.

Ben bir vampirim.

Adım Vittorio…”



“pandora” ve “Vampirle konuşma”nın yazarı Anne Rice bu kitapta bizi ortaçağın Floransa’sına, Vittorio’nun ülkesine götürüyor.



“Romeo ve Juliet”in vampir versiyonu olarak adlandırılan bu roman, kutsal ve lanetli harikalarla dolu bir Rönesans İtalya’sında genç aşkın ve masumiyetin yitiriliş öyküsünü anlatıyor.


İnce Kapak:

Sayfa Sayısı: 216

Baskı Yılı: 2007


Cep Boy:

Sayfa Sayısı: 310

Baskı Yılı: 2007


Dili: Türkçe
Yayınevi: Martı Yayınları



KİTAP YORUMUM     

Kitabın türü korku – Gerilim. Bazen rüyalar yıllar sonra da olsa çıkar. Küçük bir çocukken  gördüğü rüya yıllar sonra gerçek olan tüm ailesi gözlerinin önünde katledilen Vittorio acaba aşkınımı seçecek yoksa ailesinin intikamını almayı mı? Vittorio’ya belki de o hayatı yaşamaya mecburdu. Bazen başka şansımız kalmaz hayatta bize sunulan hayatı yaşamaya mecbur kalırız. Önceden iğrendiğimiz olaylar ve kişiler işin içine girdiğimiz de onlardan birisi olduğumuz da aslında onlarında bir gün iyi insanlar olduklarını anlarız. Seçenek yoktur bazen sadece yaşaman gereken an vardır.


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon