19 Kasım 2016 Cumartesi

-IŞIK ELÇİ-ESMA-ÜL HÜSNA-UYANIŞ YAYINLARI-

-IŞIK ELÇİ-ESMA-ÜL HÜSNA-UYANIŞ YAYINLARI-

Seçilen olmak ister çoğu kişi, gülümserim bunu duyduğumda.

Derim ki; "Seçilen olmak istiyorsan önce sen kendini seçmelisin. Sen kendini seçtiğinde seçilensin"

Hangi Esma-ül Hüsna'da bulacaksın kendini?

Yıllarca hep yüzüncü adın peşinden koştum. Şimdi artık biliyorum. Yüzüncü adın ne olduğunu.

Siz de deneyimledikçe bu isimlerin enerjisini fark edeceksiniz. Mucizenin, aradığımız şeyin içimizde olduğunu.

Yüzüncü ismi merak ediyorsanız hayata geçirin Esma-ül Hüsna'ların bilgeliğini. Siz tamamlayan olun.

Hayr olsun, hayır yoluna.

Bir hata ettiysem Allah'ım.



Sayfa Sayısı: 139

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: Uyanış Yayınevi

KİTAP YORUMU

İçeriğinde kitap ve bir sürü kartların yer aldığı harika bir eser bekliyor sizi. Rengini de bayıldım mor J Paranın rengi derler moru ve bana çok iyi gelir. Niyetimizi tutuyoruz ve 3 tane kart seçiyoruz. Kartların 1. ilk hafta. 2 kartı 2. hafta ve en son kartı ise 3. hafta okuyarak tamamlıyoruz. Blokajları açmak adına hangi bölüm bizim için tıkalı ise Allahın izniyle o açılıyor ve şans olarak bize dönüyor. Yani ihtiyacımız olan dua var o kartların içinde. Allahün Tealanın isimlerini okuyoruz. Bence çok çok keyifli hem vakit alan bir şey değil hem de en azından Yaradana sığınmış oluyoruz. Benim görünce çığlık attığım çok mutlu olduğum incilerim onlar ve yapmaya başladım bile. J Herkese tavsiyemdir.

Değerli Uyanış Yayınevi Ahmet Bilgehan ARIKAN’a ve değerli ışık saçan Kişisel Gelişim Uzmanı Işık ELÇİ’ye eserlerini yazıp bizlere sunduğu için teşekkür ediyorum.


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon