19 Kasım 2016 Cumartesi

-BURCU DEMET-SAHRA-POSTİGA YAYINLARI-

-BURCU DEMET-SAHRA-POSTİGA YAYINLARI-

Umutsuz ve başkalarına çözülmez bağlarla bağlı bir aşk onlarınki…

Mirza ve Sahra, imkânsız ve çok büyük bir aşkın birbirini inkâr eden iki fatihi.

Sevgi yok, aşk yok Sahra'nın dünyasında… Yanılsamalar dünyasındaki, aptalca hayaller onlar sadece. Umutsa… şekil değiştiriyor kalbinde. Beğenilmek yeter ona. Mirza, onun büyüdüğünü görsün, yeter. Onunla birkaç saat… sadece birkaç saat. Başka dileği yok.

Beni sevdiğini düşündüğüm herkesin beni terk ettiği dünyamda, sevilmek istemiyorum ben artık… Hoyrat ellerime her alışımda kırılan, camdan narin bir oyuncak sevgi.

Sevgi, hayatımdan koparılarak çıkarılan insanlar demek benim için, sevgi terk edilişin ilk işareti.
"Seni seviyorum…" söyleyenin vedası bana.

"Başlangıcı, sonu sadece ben olayım. Sadece benim tenime karışsın teni… Sadece benim olsun Sahra'm. Tüm gizemlerini bana açsın, ruhunda girmediğim tek kapalı oda kalmasın istiyorum."

"Artık ilk adımları atıldı geceyi teslim alan dansın…

Çalılıkların arasından çıktım çoktan. Özenli bir çabayla kurulmuş kapanımın tam ortasında Sahra... Kozasından sıyrıldığında kelebeğin güzelliğinin de ötesi olduğunu kefşediyor gözlerim. Bana açılan sayfanın okunmuş olduğu gerçeği ilk defa canımı yakıyor hayatımda."
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 568

Baskı Yılı: 2014


Dili: Türkçe
Yayınevi: Postiga

KİTAP YORUMUM

İntikam için yanaştığı Sahra’ya aşık olan Mirza aslında Sahra’yı hiç tanımadığını anladığı an da kaybediyor ya da kaybettiğini sanıyor. Aşk öyle bir şey ki bazen hiç ummadıklarımıza oluruz. Bazen de bizim adımıza birileri istemediğimiz bir hayatı yaşamaya mecbur bırakırlar. Tıpkı Sahra’nın yaşamak zorunda olduğu gibi. Kitabın türüne henüz karar verememek ile birlikte araştırmacı beyin jimnastiği yapan bir yanı da var. Gerçek aşkı da yaşatıyor, romantik de. Kitabın bana öğretisi ise, gerçek aşk varsa her zaman kazanır. Acaba Mirza ve Sahra bu imtihanı kazanabilecek mi?
Değerli yazar Burcu DEMET’e değerli eserini benimle buluşturduğu için teşekkür ediyorum.


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon