21 Haziran 2016 Salı

*BEN BİLAL*H.A.CRAIG*İNSAN YAYINLARI*



Ben Bilal-İslam''ın İlk Müezzininin Hikayesi
İslâm'ın ilk müezzininin hikâyesi...
Sayfa Sayısı: 152
Baskı Yılı: 2004
Dili: Türkçe
Yayınevi: İnsan Yayınları


KİTAP YORUMUM
İlk Müslümanlardan olan Hz. Bilal’in hayatı ve Peygamber efendimiz ile yaşadıkları, Uhud savaşı, ve öncesi ve sonrasında ayakta kalma savaşları. Müslümanlığı yaymak adına verilen büyük onurlu mücadele. İlk müezzinlerimizden olan Hz. Bilal kölelikten Müslümanlığa uzanan aşamalar adım adım anlatılmış.
Tabi ki kitabın manevi değeri yüksek olduğu için bir gecede bitirdim. Dili oldukça akıcı bir kitap. Mübarek isimlerin hayatlarını okumak ayrı bir keyif. Kitabın bana öğrettiği ders ise, kimin ne zaman baş ne zaman başka katagori de olacağı asla belli olmaz. Eğer biz doğru isek mutlaka Yaradan karşımıza iyilikleri çıkartacaktır. Mutlaka herkesin okuması gereken bir eser. Tavsiye ederim.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

1 yorum:

Unknown dedi ki...

güzel olmuş sağ olun

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon