14 Nisan 2016 Perşembe

GERÇEK DOSTLAR KARDA AÇAN BİRER KARDELEN’DİR




Dün gerçekten üzgündüm haksızlığa maruz kaldığım için. Ama bugün öyle güzel öğretiler yaşadım ki iyi ki dünü yaşamışım dedim. Bir kez daha kafamdaki gerçek dostluk netleşti ve zaten emin olduğum öğretiler bugün bir kez daha 3 dostum tarafından bana hatırlatıldı. Tıpkı bugün olduğu gibi gerçek dostluk 8 yıl sürendir. Belki beni nadir tanıyan dostlarımdan bir tanesi bugün bir şeyler vesile oldu ve 3 saat konuştuk. İkimiz de saatin ne ortada geçtiğini fark etmedik. Bu konuşmalar bazıların yaptığı gibi kafa ütüleme değildi. Koşulsuzca sata tadında yapılan sohbetin ardından dün yaşadım haksızlık da irdelediğinde gördüm ki ben kimseyi dinleme mecburiyetim yok. Gerçek dostluk tek taraflı değildir. Karşılıklı saygı eşliğinde sohbet edilir. Tek taraflı düşünülüp habire aynı şeyler anlatılıp insanların kafası ütülenmez. Karşındaki insanın da sorunları olabileceği düşünülerek orta payda da hareket edilir. Bugün ki 3 konuştuğum gerçek dostumun da bana öğretileri gerçekten değerliydi. Bir şeyi daha öğretti bana bugün en değerli benim. Kapı önce tıklanır, ve önce gel denilirse önce hafif aralanır, sonra biraz daha başka zaman diliminde biraz daha, derken sonra birazcık daha aralanır. Oysa benim yaptığım hata şuydu. Kapı tıklanmıyor bile ve ben tamamen açıyorum. Ya da tıklanıyor yine koşulsuzca direk açıyorum ardına kadar. Bu arada tabi ki kendime yaptığımı unutuyorum. İnsan önce kendine öncelik tanımalı. Bu vakit anlamında da önemli. Oysa ben fark etmeden en değerli vakitlerimi hiç de beni hak etmeyen kişilere ayırmışım ve sonra da yaptıkları bana dokunmuş. Bu böyledir günlerce taşırsınız taşırsınız ve bir kez atarsınız sırtınızdan sorun olur. Dün yaşadığım buydu. Spiritüel gruplarda hep dikkatimi çeken ayrıntı şudur. Dert dinlemeyin, kendinize kurban muamelesi yapan, inatla düzelmek istemeyen kişilere vakit ayırmayın. Çünkü istemeden bizim enerjimiz karşı tarafa geçiyor ki biz buna akü de diyebiliriz ve biz tükenirken karşı taraf yükseliyor enerji anlamında. Peki yazık değil mi bize. Psikologlar bile para karşılığı bu işi yapıyor. Adına dostluk koyup da niçin karşı tarafı sömürüyoruz. Bunun adı enerji sömürmektir. Yükselmek için birilerinin enerjisini sömüreceğimize niçin kendimizi başka türlü motive etmiyoruz. Ben kendi adıma bunu yapıyorum ve doğru yoldayım şu an. Çok doğru dostlar da biriktirmişim. O yüzden belki de sahte dostlarımı kolayca ayırıyor ve orada dur diyorum. Gerçek dostlar yürek kumbarası gibidir. Ne zaman olursa olsun kötü günde yanında olurlar. Üzerinden görüşmenin ne kadar geçerse geçsin. O yürek öylece eğer gerçek dostluk ise ayağa kalkıyor, kaldırıyor. Bugün ki 3 kahraman dostuma onlar kendilerini biliyor buradan teşekkür ediyorum. Biliyorum ki 10 yıl da geçse bıraktığım yerde bulabileceğim.
Dün ki öğrendiği ders; İnsanlara hep yardım edin ama kurban rolünü benimsemiş kişilerden uzak durun. Kimseye enerjinizi emdirmeyin, sömürmelerine izin vermeyin. Herkese dostum demeyin ve gerçek dostlarınızı da pamuklara sarın malum az bulunuyor çünkü karda açan  birer kardelen onlar.
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon