30 Mart 2016 Çarşamba

*UYANIŞ YAYINLARI * HÜLVANİ BAŞTUĞ * * İKİ NEFES ARASI DÜŞLER *






Ömür dediğin ne ki iki nefes arası
Ecel ansızın gelir ölümün yok sırası
Geldim gördüm giderim yalan dünya burası
Farkı fark etmeliyiz gerçeğe uyanarak
Sevip sevil'meliyiz Hakk aşkıyla yanarak

Bu kısacık ömürde hükmümüz nefes kadar
Aldık da veremedik hüküm böyle kim ne der
Doğum ölüm arası yazılmış bize kader
Farkı fark etmeliyiz gerçeğe uyanarak
Aşk ile sevmeliyiz aşkına dayanarak.
Gördüğün göreceğin aldım verdim vesselâm
Dünyada bırakmalı hoş bir seda mirkelâm
Hakkı gözetmeliyiz böyle diyor Hakk kelâm
Farkı fark etmeliyiz gerçeğe uyanarak
Helal kazanmalıyız helal lokma banarak.

Gelişimiz ezanla gidişimiz bir sala
Yıkılır tacın tahtın gidince kalmaz kale
Dünyada ecirler'in hayır ise nealâ
Farkı fark etmeliyiz gerçeğe uyanarak
Sarılmalı ipine Allah'a inanarak.

Hoş gönüllü olmalı gönülleri yakarak
Âşk ile sevmeliyiz sevgi ile bakarak
İblisin kalesini vurup vurup yıkarak
Farkı fark etmeliyiz gerçeğe uyanarak
Uymamalı şeytana aldanıpta kanarak.

Hülvani'yem yaşarken ölmeliyiz hayatta
Kendimizi bulalım bu kısa seyyah'at ta
Günahların gizlidir işlenen kabahat ta
Farkı fark etmeliyiz gerçeğe uyanarak
Sevaplar kazanmalı nûrunda yıkanarak .
-Hülvani BAŞTUĞ-
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 216

Baskı Yılı: 2014


Dili: Türkçe
Yayınevi: Uyanış Yayınevi

KİTAP YORUMUM

Uyanış Yayınları farkı ile çıkan çok değerli Tasavvuf şiir kitabıdır. Kitabın sayısı 214 sayfa ve içinde kendimizi bulacağımız çok değerli şiirleri okurken Allaha olan sevgimiz bir kez daha yenilecek ve huzur bulacaksınız..Uyanış Yayınevinin farkı bir kez daha ortaya çıkıyor. Kesinlikle Şiir severlere hatta sevmeyen kesime bile tavsiye ediyorum.

Derdime derman aradığım süreyi, Kendimi arayarak geçirseydim Dermana gerek kalmazdı!.. demiş değerli şairimiz.

Değerli insan Uyanış Yayınevi sahibi AHMET BİLGEHAN ARIKAN’a bir kez daha buradan kitaplarını benimle buluşturduğu için teşekkür ediyorum.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon