11 Mart 2016 Cuma

KİM BİLEBİLİR

Adam olmayı bir türlü başaramayan bazı erkeklerin, hani o zarar verdikleri, aşağıladıkları bayanlara dönüşmelerini çok isterdim. Malum erkeklik doğuştan ama adamlık her erkeğe maalesef nasip olmuyor. Hiç bir şey imkansız değil. Belki de nereden biliyorsunuz gerçi ben reerkarnasyona çok da inanmıyorum ama önceki hayatlarınız da belkide bayandınız. Acaba oradan mı geliyor bu ego, kompleks ben de merak konusu. Ya da gerçekten böyle yeniden doğuş varsa bundan sonra ki hayatlarınız da bayan olarak dünyaya gelmeniz yüksek ihtimal. Malum karma alıyorsunuz. Bunu hayvanlara zarar veren yaratıklar için de söylüyorum. Ya önceki hayatlarınız da zarar verdiğiniz hayvandınız ya da bundan sonraki yaşamınız da zarar verdiğiniz o hayvanlara dönüşme ihtimaliniz yüksek. Onları başka türlü anlamayacağınız çok aşikar bir durum çünkü.
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon