13 Mart 2016 Pazar

*()* GÖKÇER YENİÇERİ *()* TERS YÜZ CİNAYET *()*





Bir cinayeti aydınlatmak; ne olduğu bilinmeyen bir yapbozun parçalarını tek tek yerlerine koyup resmi ortaya çıkarmak gibidir…

Her bakış açısının bir doğrusu vardır. Gerçek doğru; bütün bakış açılarının tek bir doğru üzerinde birleşmesiyle bulunur…

Elinden geldiğince hızlı bir şekilde basamakları çıkmaya çalıştı. Merdiven boşluğundan baktığında, korkuluğu tutup bırakan elin dışında bir şey göremiyordu. İki katın merdivenlerini henüz tırmanmıştı ki yukarıdan bir gürültü geldi...
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 208

Baskı Yılı: 2014


Dili: Türkçe
Yayınevi: Kozalak Yayınevi

KİTAP YORUMUM
Spilla otobüs de hostes olarak çalışmaktadır. Bir gün eski erkek arkadaşının yolucular arasında görür ve ipler orada kopar. Sonrasında o yolculuk da cinayet işlenince basit gibi görünen cinayet sarpa sarar ve yeni cinayetler arka arkaya gelir. Dedektif Mielas ve Başkomiser Strasan arasında çetin geçen bir rekabetten sonra acaba hangisi cinayeti çözmeye başaracaktır. Yap boz tahtaları gibi incelikle cinayeti çözülmesine neler ve kimler yardımcı olacaktır.
Bu kitaptan öğrendiğimiz ders ise en yakınlarımız bile bazen çıkarlar araya girdiğinde tehlikeli olabilir. Bir öğrendiğim başka ders ise yardımlaşmanın, gerçek dostluğun önemi. İş hayatında ise işler her ne kadar kötü görünürse görünsün son a’na kadar asla pes etmemek gerektiğini öğrendim. Bir de rakibini alt etmek istiyorsan rakibini iyi tanımak gerektiğini bana öğretti.
Ben kitabı çok keyif alarak okudum. Değerli yazar Gökçer YENİÇERİ’ye değerli eseri ile beni buluşturduğu için teşekkür ediyorum.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon