26 Şubat 2016 Cuma

SİZ ADAM OLABİLDİNİZ Mİ?





Tecavüz haksa eğer insanlığa yapılan bu suç ayrım yapılmadan uygulansın o zaman. Tesettürsüz gezen erkeklere de tecavüz etsin sapıklar madem bayanlar hak ediyorsa bence bunlarda ya hadım olmayı hak ediyor ya da tecavüze uğramayı. Bir şey demiyorum Yaradana havale ettim ve sadece adaletli bir şey istiyorum. Çok şey de istediğimi düşünmüyorum. Bu arada tesettür yok diye tecavüzü bayanlar hak ediyormuş ya bu tavuklara, kedilere, köpeklere de çarşaf giydirin hak adalet olsun tahrik olmayın o zaman. Aslında bu tür kişileri bile gaile almak insanlıktan uzaklaştırır bence. Olay şu olsun direk yok edilsin gitsin. Kusura bakmasın kimse istesem de böyle yaratıklara sempati duyup sevgilerimi gönderemiyorum. Erkek olmak meziyet değildir onu Yaradan veriyor siz adam olabildiniz mi? Ondan haber verin derim. 
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon