25 Şubat 2016 Perşembe

GİZEM





O kadar geçen zamana inat yine karşımdasın işte yürek,
Yine yüreğin sımsıcak, yine kahpe kurşunlara gebe,
Yine çok bendensin sanki,
Ya hep yalandın ya da çok gerçek,
Neye inanacağımı, nelerden vaz geçeceğimi bilemeden bakıyorum,
Sensizlik nasıl acıttıysa beni,
Nasıl bir gecede kaybolup apansız yine döndüysen geri,
Düşünüyorum yine sahte düşlerimi,
İstediğim bu değildi ki,
Sadece bakıyorum gözlerine bir tutam benden eser var mı diye,
Her şeye inat tüm yaşanmamışlıklara ve yaşanacaklara,
Sanki varmışsın da seni benden beni senden çalmışlar gibi,
Yarım kaldı biliyorsun.
Suçlu kimdi bu çok da belli değil,
Her şey gibi belirsizliğini koruyor yarınlarım,
Seni her sokak başında sensiz yaşarken,
Demek seni seninle de yaşamak varmış yarınlarımda,
Sorgusuz yarınlarım, cevaplar yine havada,
Bugün niyeyse yine kalemimden düşüyorsun,
Yine gök gürleyecek hissediyorum…

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon