3 Aralık 2015 Perşembe

*()* FULYA GÜMÜŞPALA *()* AŞK HİÇ BİTER Mİ? *()*

*()* FULYA GÜMÜŞPALA *()* AŞK HİÇ BİTER Mİ? *()*

Beni çok duygulandıran yazarımızın anne ve babasının gerçek Aşk hikayesini yazdığı romanı okurken aşırı duygulanacaksınız. Ben çok şaşkın bir şekilde bir solukta okudum. Hele bir final sahnesi vardı ki babanın ölüm sahnesi orada koptum. Hayalimdeki gerçek Aşkı anlatıyor bu roman. Hayatta hiçbir zaman eğer bir duygu varsa yıllar bile geçse pes etmemek gerektiğini anlatıyor. Umut aşılıyor. Sevdiklerimiz için bazen kendimizden vazgeçeriz bunu o kadar güzel irdelemiş ki yazar.
Füsun ve Cengiz onlar da herkes gibi gerçek aşkı ararken buldukları aşk da acaba önlerine çıkan dar yolları aşabilecekler mi? Eğer gerçek aşk var ise ne hatalar nereye kadar affedilebilir? Ben bu aileyi çok sevdim. 3 kuşak ötesi anlatılan kitap da sadece gerçek bir aşk değil gerçek dostluk, arkadaşlık. İhanet ve vatan sevgisini de bulacaksınız.
Kitap da hayat arkadaşı seçerken nasıl davranmamız gerektiği hepsi irdelenmiş. Ben okurken evet çok keyif aldım. Ama bir o kadar da aşırı duygulandım. Özellikle kemoterapi sahneleri ve aşama aşama yaşadıkları hastanın gerçekten kötüydü duygusal anlar yaşamama neden oldu. Genelde her kitapta bana öğrettiği derse bakarım aldığım nedir diye: Bu kitaptan o kadar çok şey öğreniyorsunuz ki hangisini sayıyım ama en öne çıkan konu Aşk. Eğer inandığınız bir duygu varsa ne kadar imansız görünürse görünsün mesafeler, imkansızlıklar göze görünmemesi gerekiyor. Pes etmek yok. Çünkü gerçek aşk çok az insanlara nasip oluyor. Bulduğumuz zamanda sanırım peşinden gitmek gerekiyor. Erkek kararlı, güçlü tuttuğunu koparan  kız  ise; ona inanan bekleyen olmalı.
Ben yazarımızın son kitabını da çok beğenmiştim. Kendisinden acilen 3 . kitabını görmek istiyorum piyasada. Bana bu değerli iki eserini ulaştıran dostluğunu sunan değerli insan Fulya GÜMÜŞPALA’ya çok teşekkür ediyorum. Yüreklerimizin ve dostluğumuzun bir ömür böyle sevgi ile çarpması ile. Kitabın yazarı bizlerden birisi onu hepinizin tanımasını ve kitaplarını okumasını gerçekten çok isterim. Sahte şeylere inat iyi ki böyle doğru yazarlarımız da var.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon