10 Ekim 2015 Cumartesi

*()* MELİKE MELİS *()* *()* TANRI’NIN ISLAK KADINLARI *()*

*()* MELİKE MELİS *()*
*()* TANRI’NIN ISLAK KADINLARI *()*

Her kadının geçmişinde hayatını mahveden bir erkek mutlaka vardır!

Kitabı okurken ben çok duygulandım. Aşk’a bakış açısı  beni bitirdi. İnanamadım benim gibi hissedenler de var demek  ki dedim. Her ne olursa olsun bir kadın gerçekten isterse kurtulabileceğini de anlatıyor yazar. Bazen kurtuluş için minicik bir umuda bile yaslanmamız gerektiğini ve zamana olayları bırakmamız gerektiğini. Kadınların toplumdaki yeri ve yaşadığı haksızlıklar çok güzel irdelenmiş. İyi insanların varlığı da çok güzel işlenmiş. Umut her zaman vardır, aşk için, mutluluk için, huzur için. Yeter ki isteyelim.
Bir bölüm var ki orada resmen koptum. Yazarken bile hüzünleniyorum. Ayrılık bu kadar mı güzel anlatılır. Koptuğum satırlar, kendimi bulduğum satırlar, cümlelerde kayboldum. Biraz mutlu oldum benim ile aynı şeyleri hisseden varlığı beni ısıttı, biraz mutsuz oldum neden ayrılık bu kadar acıtır dedim. Kaç kişi koşulsuz sevebiliyor ki? Hatta kaç kişi gerçek aşk’ı yaşıyor. Günlük ilişkilere dökülen yaşam da o satırlar bana çok iyi geldi.
Baba acısı, babalığın yokluğu beni acıttı. Babamı kaybeden birisi olarak bu acıyı yüreğimden hissettim. Peki ya çocukken babasını kaybedenler ne olacak? Neler hissediyor? Hepsi o kadar güzel harmanlanmış ki?
Can yazarım Melike MELİS, iyi ki tanıdım seni, iyi ki varsın. Bu değerli kitabı hem yazdığın için, hem de bir çok kadına yol gösterici olduğun için, bu kadar değerli olduğun için, ve benim dostum olduğun için çok teşekkür ediyorum. Eserini ben çok keyif alarak okudum. Darısı diğer okurlarının başına. Bence kendinize bir iyilik yapıp bu kitabı acilen edinin derim. Ben eminim herkes kendinden çok parça bulacak.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon