31 Temmuz 2015 Cuma

Yolun açık yolun bahtiyar olsun

Kahve gözlerin her zamankinden olumsuz bakıyor bana
Her zamankinden sönük işte
Sana beynimle ulaşmaya çalışıyorum
Seni bulmaya çalışıyorum kendimce
Yine de yoksun.

Korkuyorum artık sana köle olmaktan
Sana alışmaktan
Ne şarkılarda nede ritimlerde yoksun
Bilmiyorum neden gözlerin bu kadar uzak.

Seni siliyorum yüreğimden arkadaş listemden
Artık belki de bitti deme zamanı
Sen bunu yapmasan da
Senden önce ben yapmak istiyorum
Bitti demesini bile beceremeden
Seni siliyorum yüreğimden
Arkadaş listemden

Arkadaş olmasını bile beceremedik işte
Oysa ne kadarda güzel başlamıştı her şey
Ne güzelde gülümsüyorsun
Ne kadar rahattım ilk defa
Hiç bitmeyecek sanmıştım
Oysa artık yoksun
Bunu fark etmesen de
Bunu söylemesen de
Seni siliyorum yüreğimden
Arkadaş listemden
Yolun açık yolun bahtiyar olsun
Artık hiç olmamış gibi gerçekten yoksun…

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon