15 Temmuz 2015 Çarşamba

SÖYLE SEVDİĞİM,SÖYLE KAÇ RENGİN VAR SENİN?

SÖYLE SEVDİĞİM,SÖYLE KAÇ RENGİN VAR SENİN?
Söyle sevdiğim söyle kaç rengin var senin,
Seviyorum dersin harekette görülmezsin,
Evlenelim dersin nikahtan kaçar,korkarsın,
Her şehire gider bir sürü manita yaparsın,
Gözlerime bakar bendeki seni görmezsin,
Söyle sevdiğim,söyle kaç rengin var senin?
Vapura binersin indiğin yeri bilmezsin,
Gözlerin kızlara bakmaktan yürüdüğün yolu görmezsin,
Değerini bir şeyle ölçemem,eşin yok senin,dersin,
Ama başka bir yüreklerde atarsın,
Beni bekle,sakın hayatında başkası olmasın,dersin,
Kendin beni beklemezsin,çekip gidersin,
Söyle sevdiğim,söyle kaç rengin var senin?
Bitti bana bir daha sakın bulaşma,dersin,
Ertesi gün özür diler ayaklarıma kapanırsın,
Elerini bir daha asla bırakmam,senin gibi birini nerden bulacağım,dersin,
Ama gidip ellere şiir yazarsın,
Ne sevdiğin,değer verdiğin belli ne de nefretin,
Söyle sevdiğim,söyle kaç rengin var senin?
Tamam ben senden vazgeçtim,soğudum diyorum,
Çamur atmadan gitmezsin,ayrılığımızı kimse duymasın,dersin,
Her yerde dedikodumu yapar,dillendirirsin,
Sana saygım sonsuz dersin,başkasına yok dersin,
Onlar kıymetlin olur,hep bana yalan söylersin,
Söyle sevdiğim,söyle kaç rengin var senin?
Asla kendini hiç suçlamazsın,her hatayı,ihaneti sen yaparsın,
Kaç kız daha yanması lazım,kaç hayat daha bitmesi senin için?
Hayatında bir kere dürüst ol,derim kendine karşı,
Birgün benim de anladığım gibi herkes anlayacak ihanetin rengini,
Hiç bu kadar kolay değildi be yalan sevdam,artık yokum düşlerinde,
Şimdi söyle,kime hakkımda atar tutarsın?
Söyle sevdiğim,söyle kaç rengin var senin?

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon