27 Temmuz 2015 Pazartesi

MAZİDEN

MAZİDEN
bir haber okuyum yada izleyim diyorum hangi medya kanalına baksam Cem Yılmaz baba oldu yok olacak yok şöyle yürüdüler yok böyle kıyafet giydiler yok bilmem ne ..Sanki millet olarak biz onların hayatını izlemek zorundayız bilmek zorundayız. Bana ne Cem Yılmazdan ya da başka ünlünün ne yaptığından. Herkes kendi hayatını bilir nerede benim Anadolu’dan haberler nerede benim şehidim ya da gazilerim yada ölen bir hiç uğruna töre kurbanı olmuş genç kızlar yağız delikanlılar kadınlarımız. Bir hiç uğruna yıkılmış yuvalar şiddet terör. Nerede benim açlıktan mı ölmüş bir pide götüremeyen işsiz kalmış babalar anneler bana bunlardan haber verin. Mynet haber kanalları aklını magazinle bozmuş . Kim bodruma gitmiş İbrahim Tatlıses ne yemiş yine mi mangal yapmış onlara bakarken kimsenin canı ister mi istemez mi. Kocaman insanlar bu Ramazan ayında bile İbrahim Tatlıses’in nasıl mangal yaptığı gösterilebiliyor belki hiç hayatında mangal yapmamış yapamamış insanlar var. Memleket olarak ne hale geldik. Hani komşumuz açken yatmayan Atalarımızın ruhu nerede. Hiç mi terbiyeleri bize bulaşmadı. Farkında olmadan kızıyorum. Ne duyarsız bir toplum olduk böyle.
Kimin eli kimin cebinde belli değil. Sanala da fazla takılır olduk sanki evli adamların bir çoğu burada kaç kadın avlarım peşinde sanki kendi kız kardeşleri kızları eşleri anneleri yokmuş gibi. Maalesef kanmaya meraklı o kadar çok hem cinsim var ki bir numaralı oyuncu olmuş herkes.
Sanaldan dost olmaz demiyorum ama sanki tek reel deki gibi davranan parmakla sayılacak kadar mı diye de kendimi düşünmekten alamıyorum. Garip bir dünya burası hiç tanımadığın biri gelip durup dururken hakaret edebiliyor neden niçin anlamıyorsun bile. Herkes menfaat peşinde sanki. Böyle bir yer mi dünya artık ne reel de dürüst bir dünya var nede sanal da.
umut mu her zaman var tabi ki hiç olmadığı kadar hayat göz kırpıyor çoğu zaman. Bu kadar imkansızın için de bile mutlu olur mu insan demeyin mutluyum galiba hem de belirgin bir neden yokken. Sanırım mutluluğu bir neden bağlamamayı öğrendim...
Hayatın yeşilliklerinde umut kokan bir geleceğe doğru sevgiyle ışıkta kalın...




DUYGU SONGÜL KAHRAMAN



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon