1 Ağustos 2015 Cumartesi

HER ŞEY NEDENSİZ BU GÜN!!!


HER ŞEY NEDENSİZ BU GÜN!!!
Nedensiz içim daralıyor,nedensiz sen oluyorum,
Nedensiz ağlıyor,doluyor gözlerim,
Hırçınım bu gün nedensiz,
Nedenini bilmediğim karanlığa gömülüyorum,
Bazen sen oluyorum,bazen kayboluyorum..

Sen ben oluyorsun bazen hissediyorum,
Gözlerindeki beni özlüyorum,
Hiç nedensiz küsüm herkese,beni mutsuz edenlere,
Küçücük kırpıntı yüreğin de, yüreğim de,
Yaşamam bile nedensiz belki de…

Her zamankinden çok hüzünlü kalbim,
Sürekli ağlamak istiyorum,sürekli haykırmak,
O kadar gülecek çok şey varken ben nedensiz doluyor gözlerim,
Yine olmayan sana sarılıyorum, yine mutsuzsun hayalimde,
Belki sende beni düşünüyorsun kim bilir,nedensiz ayrıyız işte,
Nedensiz biz olmayı başaramadık...

Küçücük cıvıltı duyuyorum hayat olduğunu hatırlıyorum,
Her ayrıntın hayalimde, canımsın diyen sesin kulaklarımda çınlıyor,
Nedensiz seni özledim işte nedensiz isyanım,
Biliyorum her şey için çok geç artık en çok isyanım kendime,
Sen yabancısın artık nedensiz, ben nedensiz mahsun,
Seni nedensiz unutmak zorundayım biliyorum,
Gitmem lazım artık gitmem yeni limanları görmem lazım,
Seni hayallerim de uğurluyorum nedensiz...

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon