27 Temmuz 2015 Pazartesi

SEVIM TEYZE

SEVIM TEYZE
SEVİM teyze benim bilgisayar kursundan arkadaşım. Yaşça bizden oldukça büyük. Ama o kadar şeker ki.  Bize yaklaşım biçimi gülümsemesi bakışı beni tanımaya çalışması o çok özel bir insan. Bunu fark etmiştim. O yaşta
bir şeyler öğrenmeye çalışması hayat dolu olması benim bazen gerçekten şımarıklık yapıp salakça üzülmelerim. Belki onunla gözlerimizle konuşuyoruz. Ağladığım da kötü günüm de “hastayım” diyorum inanmadığı halde inanmış  gibi yapıyor. Bana üzülme kızım diyor her şey yoluna girecek. Oysa ben ona eksra hiçbir şey yapmadım. Sadece
gülümsedim. Dün beni çok mahcup etti çok duygulandım. Takı Tasarım kursuna gidiyormuş. Kendi tasarımıyla bana ve bir diğer kurs arkadaşıma küpe yapmış. Düşünebiliyor musunuz kendi elleriyle üşenmeden. Bu ne ince bir davranış . Şu an onları taktım çok güzel, çok zevkli Sevim teyze. Onu bu gün görsün diye takmıştım. Oysa o bu gün gelmedi. Onu özledim galiba. takıyı verdiğin de kucaklaştık. Sanki anne sıcaklığı vardı. Onu çok seviyorum. çünkü ben ona sadece gülümsemiştim. Oysa o bana jest yaptı. Aslında hediye almayı değil vermeyi daha çok seviyorum ama bu başka. Bunda emek var. Maneviyatı o kadar büyük ki. Sağol SEVİM teyze ömrün uzun olsun. İyi ki varsın. Emanetin yaşadığım sürece bende saklı kalacak her zaman…

NOT: Bunu yıllar önce bilgisayar kursuna giderken yaşamıştım.Sizlerle paylaşmak istedim..

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon