24 Temmuz 2015 Cuma

DEĞERLİ YARINLARIM!!!

DEĞERLİ YARINLARIM!!!
Sen; benim tanıdığım en güzel insan,
Umut kokan yarınlarım,
Sen; bana Ask'ı en sade, gerçek anlatan,
Sen; şiir ustası, benim üstadım,
Gözlerindeki, yüreğindeki huzuru görüyorum…
Sen; değer kokan örnek adam,
Nasıl şanstır bu nereden çıktın karşıma,
Kara gözlerin çok şiir gibi bakıyor,
Ve inadına çok şey anlatıyor,
Sen; benim nadide dostum,
Yalan dünyamın gerçek yıldızı,
En güzel sözcüklere sığmayan,
İnsanlığın en güzel yansıması,
Tanıdığım en güzel eş, en güzel baba,
Yaptığın her eyleminle tekrar tekrar saygı duyduran, 
Kalpteki sorunsuz yüreğin…
Sen; hep böyle mütevazi, değerli kal..
Asla verdiğim vakiti tüketmeyen
Ve olduğu gibi geriye döndüren,
Bazen karşında acizleştiğim, küçüldüğüm,
Onca zamana rağmen hiç pişmanlık duymayarak selam verdiğim,
Sen hep kal hayatımda ask timsali,
Kömür gözlerin,yüreğin çok şey anlatsın dünyama,
Yeniden ask, şiir koksun etraf, 
Mısralarda yaşayalım en güzel, yürekli aşk'i..
Sen hep çoğal bende asla eksilme,
Yeniden seninle huzur koksun etraf,
Geleceğim pırıldasın seninle,
Sen asla değişme ve gökteki yıldızlar kadar hep ulaşılmaz
Hep böyle benim dostum hep böyle değerli kal…
Seni seviyorum ama kimsenin anlamayacağı şekilde,
Kimse benim sana baktığım yürekle bakamaz,
Sen; değer kokan insan, tanıdığım güzellikte mucize gibi kal 
Ve sonra yeniden bana yansısın mucizen,
Bizi bizden başka kimse anlayamaz,
Tek gerçek anlatan belki de sadece şiirler...
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon