29 Temmuz 2015 Çarşamba

SERZENİŞ

SERZENİŞ
Herkese gülümseyen gözlerin bana somurtuyor.
Herkese uzanan tatlı dilin beni azarlıyor. Farkındayım bitmiş bazı şeyler uzatmanın anlamı yok da beni bu seferde kalbim dinlemiyor. Kusura bakma mantığım git diyor duygularım inadına kal. Kovabiliyorsan kov üzgünüm artık hükmedemiyorum benden çıkmış bazı şeyler atabiliyorsan at. Sana ait yerlerden ben gitsem de ayaklarım gitmiyor. İlla söyle beni anlaman için gerçekten birine aşık olman mı lazım. Bana bir şans tanımak için söyle bunları hissetmen  mi lazım. Üzgünüm hayat bu sefer gerçekten bana bilmediğim yerden sorduysa suçlu ben olamam değil mi? Artık bırak beni suçlamayı sadece bana ait benim ol bırak haremin dağılsın bırak yıkılsın sağın solun sadece biz olalım. Gökyüzü dursun dünya dursun yeter ki kimse ayıramasın bizi olmaz mı ? O kadar bendesin yani o kadar söyle sence kalbim senden vazgeçecek gibi görünüyor mu? Ben hiç umutlu değilim sende kabul etsen iyi olur. Mantığımı dinlemeyen kalbim seni dinler mi? sanıyorsun duymuyor işine gelmeyenleri en iyisi bir kerecik hediye ver bana ne çıkar bir kerecik yelkenleri indirirsen sadece bana ait olsan yıksan limanlarını birazcık cesaret göstersen ve sadece sana aitim desen!!! Çok şey mi istiyorum. Sadece bu aşka birazcık saygı. Bana birazcık saygı ve gümüş tepsi içinde vereceğin kalbini!!! Ne olmuş sen hiç hayatında sadaka vermedin mi? Ne olmuş sen hiç hayatında sevmedin mi? Ya da sen hiç karşılıksız sevmedin mi? Sorularım anlamsız biliyorum. Cevaplarını boş ver, sakın söyleme. Bende biliyorum ama yapabiliyorsan sen gel bunu kalbime birde anlat olmaz mı? Dinlemiyorlar işte beni ne kadar kovarsan kov inadına sendeler bana kızma kendine kız kalbimi çalarken bunu düşünecektin değil mi?? İster aklını kaybetmiş, ister kara sevda, de ister hasta, de ne dersen de ben vazgeçtim desem yemin ederim hem de kaç kere yüreğim asla vazgeçmiyor. Ne iş bende anlamadım çaresi tek ilacı da sensin. İstediğin kadar kaç hep sende kalacak bu yürek mantığım inan sende hiç olmadı bende biliyorum benim sevgimi kaldıramadığını gel de seni bunu bana değil kalbime yüreğime anlat. Ben baş edemiyorum anlatamıyorum çünkü beni asla dinlemiyor..

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon