26 Temmuz 2015 Pazar

Bittik

Bak gördün mü istemeden akıyorsun yine yüreğimden,
Sana ait her parçamdan, kalemimden…
Ama biz bittik.
Kalemimden düştün, gözlerimden düştün, yüreğimden düştün,
Yine beni haklı çıkardın giderek,
Bu kadar mıydı bana ilgin alakan,
Başka kadınlar da umut bulacak kadar mı sevdin beni?
Sana sorum sahi sen gerçekten bizi hiç sevdin mi?
Yoksa yalan mıydı her söylediğin,
Niye soruyorum ki…
Sende yalanmışsın meğerse,
Mutlu musun bari beni benden ettin,
Huzur terk etti beni, uykular haram,
Ne olur gitme dediğim tek şey hayallerim,
Bu güne kadar hiç kimseye gitme demedim,
Belki de bunu bekledin yalvarma mı?
Benim ne istediğimi sormadan geldin ve gittin,
Lütfen söyle şimdi mutlu musun yalancı sokaklarda yaşarken,
Hiç geliyor muyum aklına?
Seni sana bağışladım, seni yalan olan tüm sokaklara,
Keşke sadece bir merhaba deseydin ve yüreğime dokunmasaydın,
Belki de şu an gerçek biz olurduk.
Mutluluk seni çarpsın sevdiğim,
Sana son sözüm elveda…

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN




0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon