26 Temmuz 2015 Pazar

BAK GÖRDÜN MÜ BİTTİK!!!

BAK GÖRDÜN MÜ BİTTİK!!!
Gitmek istedin bitti,
Kalbim istemeden ağlıyor,
Yağmur beni kurtarıyor,
Yıldızlar bile üzgün bu gece,
Ne güzel uyuyordu her hücrem,
Aynaya bakamıyorum,
Gururum iflas etti,
Bak gördün mü öldürdün iki gecede,
Seni sana bağışladım,
Seni yarınlarına,
Tıpkı istediğin gibi,
Bak gördün mü sana ait her hücrem isyanda,
Ağlıyor her parçam,
Söyleyemedim işte söyleyemedim,
Ya kahretsin ben seni çok sevmiştim,
Elveda yüreğim, elveda yalan aşkım,
Yine başlamadan bitti baharlarım,
Hoş geldin yalnızlık, hoş geldin güvenlerim,
İnadına yorgun yıllarım işte,
Oysa söz vermiştin beni öldürmeyeceğine,
Yaşarken öldürdün beni,
Dedim sana değil mi?
Aslında hiç dönmemeliydin…


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon