16 Temmuz 2015 Perşembe

BEN DEĞİL SENİ YÜREĞİM SECTİ!!!

BEN DEĞİL SENİ YÜREĞİM SECTİ!!!
Yine inanılmaz basım donüyor,yine tutunacak dal arıyorum sebepsiz,
Ben seni sectim gözlerim,yüreğim ,hata tüm hayatım seni secti,
Sen bilmiyorsun ben imkansız olan ne varsa istiyorum hayatta,
Yine imkansız olana yelken actı bu gönül,
Yine ağlamak vaktı,cırpınıyorum, bocalıyorum,
Sana bakıyorum sürekli acaba benden tek eser varmı sende diye,
Çözemiyorum seni, sen bilmiyorsun ama ben seni seçtim.
Zaten hep imkansız olanı istedi bu yürek şimdiye kadar,
Kendime bazen soruyorum neden mutsuzluğa meydan bu kadar okuyorum,
Seni görene kadar halbuki ne kadar da huzurluydum,
Ne uzun zamandır aşk yoktu yüreğimde, ne de kaybetme korkusu,
Mantığım yine seyahate çıkmış beni umursamıyor,
Duygularım pervansızca etrafın da geziyor,
Ben seni sectim uzun zamandır atmayan bu yürek şimdi deli gibi atıyor.
Yine kacmak vaktı biliyorum,yine hic baslamadan ayrılık vaktı,
Ne hayatını biliyorum ne de neleri sevdiğini,
Tek bildiğim insan olman ve duyarlılığına,karakterine kapılmış olmam,
Üzgünüm ben seni sectim ama sen bilmiyorsun,
Hala beni sadece bir insan olarak görüyorsun,
Yine bu yürek bir kör olanı secti,
Ne beni duyuyorsun, ne özlüyorsun,
Senin icin sıradan olan ben benim icin göklerdeki yüreğini, seni secti,
Yine imkansızı seni secti bu yürek..
Senin, acıların, yaran taze ağlıyor benim yürekse senin için carpıyor,
Sen bilmiyorsun bana güveniyorsun bu çok belli,
Birde ben kendime güvenip kendimi affedebilsem,
Seni sectiği icin kendimi sürekli azarlamasam,
Kendimden yine defalarca özür diliyorum,
Seni sectiği icin,dinlemiyor benim aklım ucmuş,
Gözlerim, yüreğim seni sürekli seni takip ediyor,
Sankı dedektif olmuş birseyleri cözmeye calışıyor,
Vazgecmek istiyorum kacmak istiyorum yapamıyorum,
Yine aklım,mantığım beni dinlemiyor,
Eyy yürek bu kacıncı kara sevdan kac kere daha yıkılman lazım vazgecmen icin,
Yalnızlığımı özlüyorum, huzuru özlüyorum, ben değil seni yüreğim secti,
Çok mu mutlusun mutsuzluktan soyle, kac kere daha ağlayıp hayatı kacırman lazım,
Kendimden nefret ediyorum bu boşluğa düştüğüm anlarda,umutsuzca cırpınıyorum,
Git artık git son defa ağla ve unut imkansız olanı sevme cok istesen de hayatın da onu,
İçimden birseyler kopuyor senin hic olmadığını,olmayacağını düşündükçe,
Lütfen anla beni anla nefret ettir kendinden kovala ben değil seni yüreğim secti,
Artık cok gec dinlemiyorlar beni yine imkansız olanı, seni secti.
04.08.2011
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon