21 Temmuz 2015 Salı

ANNELERİMİZ, CANLARIMIZ

ANNELERİMİZ, CANLARIMIZ 
Her zaman onların yemekleri daha güzeldir. Herkesten anlayışlı ve dayanıklıdırlar. Bence annelik mertebesi ALLAHÜ TEALA tarafından bize verilen en büyük mertebe, hediyedir. Bayanları bu anlam da çok şanslı buluyorum. Bizim için canlarını bile verirler. Bizi sürekli korumak isterler ve büyüdüğümüzü kabullenmek onlar için imkansızdır. Ben büyüdüm demekten bıkarız çoğu zaman.
Benim için de annem çok değerlidir. Belki arkadaş olmayı başaramadık. Zaman zaman beni anlamadığını düşünsem de aynı dili konuşamasak da benim için vazgeçilmezlerim arasındadır. Onsuz bir hayat herhalde çok anlamsız olurdu. 
Her şeyimle ona benzetiyorum kendimi.  Kardeşlerim arasında  en çok ben ona düşkünümdür. Çünkü  görselliğimi her şeyimi ondan almışım. Bazen çok beni çok kızdırsa da biliyorum ki doğru olduğuna inandığı şeyi ve benim iyi olmam için yapıyor. 
Anneciğim sen bu yazıyı hiç okuyamayacak olsan da seni çok seviyorum. Sen benim vazgeçilmezimsin. İyi ki varsın iyi ki hayatımdasın. İyi ki ben senin kızınım. İyi ki annem başkası değil de sensin. Kara gözlerin bana olan tutkunu anlatıyor. Belki de çok anlamlı bir şey yasıyoruz seninle. Gözlerimizle telapati yoluyla belki anlaşıyoruz. Seni çok sevdiğimi unutma olmaz mı? Senin kokun hiç kimse de yok. Senin sıcaklığın sevgin kimse de yok. Kimse senin kadar beni sevmeyecek biliyorum. Ellerimi bırakırsan ne yaparım hiç bilmiyorum. Kaç yaşıma gelirsem geleyim muhtacım annem sana. Yıllar geçmesi suç mu bilmiyorum ama ben senin hala o küçük prensesin olarak kalmak istiyorum. Beni sakın zalim insanların ellerine bırakma annem. Hiç olmadığım kadar muhtacım bugün sana…

 
Efendim bu kadar duygusallıktan sonra pazar günü olan anneler günü sebebi ile önce baş tacım olan annemin sonra tüm annelerin ve anne adaylarının anneler gününü kutluyorum. Herkesin annesine uzun ömürler diliyorum. Lütfen annelerimizi bir gün değil de her gün hatırlayalım.
Onlara hak ettikleri değeri verelim.

DUYGU  SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon