26 Mayıs 2020 Salı

Harik-Onlar Tanışma'ya Geliyorlar 1 ÖNDER BİLGİN


Harik-Onlar Tanışma'ya Geliyorlar 1
ÖNDER BİLGİN
KİTAP SAYISI:192
 Hoca; onlardan şuan bu oda da var mı?
- Evet var.
- Lütfen, ben de görmek, konuşmak istiyorum. Sormak, öğrenmek istiyorum. Yardım et lütfen…
Diye başlayan bir maceranın sonu nereye varabilirdi ki? Ya alınması gereken intikamı için genç bir delikanlı ne kadar ileri gidebilirdi? Yalnız başına çıktığı bu yolda yaşadıkları, kendisine katılanlar ve daha niceleri… Hiçbir intikam bu kadar uğraştırıcı ve yorucu olmamıştı.
Emre siz değerli okurlarına bir değil, birkaç şey vadediyor. Soluk soluğa okuyacağınız, bir sonraki satırı bile merak edeceğiniz, hiç tatmadığınız duyguları yaşatacak macera, korku, gerilim, aşk, polisiye dolu, kendisinin bile yeni yeni keşfetmeye başladığı hayatını anlatıyor. Bütün bunların yanında, bu zamana kadar hiç kimsenin sahip olmadığı bir bakış açısıyla bunu yapıyor. Onlar’ dan ise bu zamana kadar kimse bu şekilde bahsetmedi…

(Tanıtım Bülteninden)



KİTAP YORUMUM:Korku, polisiye,  gerilim ve aşk, macera ne ararsanız var kitapta. Kitabın kapağı ve ismine de ayrıca bayıldım. İçeriği ile son derece uyumlu olmuş.
Tabiki kitabın etkisinden çıkamayıp ;) arkanızda sanki gölgeler varmış gibi hissetmeniz dışında başka yan etkisi yok. Aksine merak uyandırıp sizi bir yerden alıp başka yerlere götürüyor. Film tadında okudum diyebilirim ve bence güzel bir korku sinema filmi çıkar bu konudan diyebilirim.
Azcık tüyo vermem gerekirse ; Emre çok sevdiği kız arkadaşını kaybeder. Tuhaf ölümü onu perde arkasını araştırmaya iter. Büyü yapıldığını öğrenmesi ise onu çok şaşırtır. Dönüm noktası ise bu konulara vakıf bir hoca ile tanışması ve ondan yardımlar istemesi.
Emre gece kimin kılığına girmiş varlık görmüştür?
Merve'ye yapılan büyü bozulacak mı?
Harik artık Emre'ye mühürlenmiş olup ona getirisi ne olacaktır?
Burcu'ya karşı hissettikleri nedir?
Siz Emre'nin yerinde olsaydınız ne yapardınız ? Sorusunu ister istemez düşüneceksiniz.
Güzel ilk defa okuduğum bir kalemdi ve çok başarılı bulduğum bir eser olarak yine kütüphaneme taşındı.
Değerli yazarıma teşekkür ediyorum.
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon