15 Eylül 2017 Cuma

* YANSIMA* DENİZ UYSAL* AGAPİ YAYINLARI*



* YANSIMA* DENİZ UYSAL* AGAPİ YAYINLARI*


Gizemli bir uygarlığın peşinde sonsuz gençliği bulduğunu düşünen bir antikacı, Kendini toplumdan soyutlamış esrarengiz bir arkeolog, Aniden ve açıklanamayan bir şekilde ortadan kaybolan annesini arayan bir antropolog, Tüm olumsuzluklara rağmen yeniden filizlenen eski bir aşk, ve Usulca yüzünü gösteren doğaüstü olaylar, kayıp bir medeniyet, ürkütücü mitolojik varlıklar, uzun süre saklanan sırlar, cevapları içinde barındıran bir ziggurat...

Maceraya hazır mısınız?
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 326

Baskı Yılı: 2016


KİTAP YORUMUM
Kitabın türü fantastik bir roman. Paranormal olaylara inandığım için sonucu merak ve heyecanla okudum. Kitap 3 seriden meydana geliyor ve ben gelecek serileri bir an önce piyasaya çıkmasını diliyorum.
Reiki ile uğraştığım için sarkaç, portal gibi kelimeler aynı şekilde bana yabancı değildi. Her zaman aynaları gizemli bulmuşumdur. Hayatın yine bizim yansımamız olduğuna inananlardan birisiyim. Yaşadığımız şer ya da hayır gibi görünen her olayın bize mutlaka öğretisi olduğuna inanan birisi olarak yine kitapta yaşanan olağandışı uç noktadaki olayların bile yine birilerinin yararına olacağına düşünerek okudum ve gerçekten öyleydi. Bu sıralar okuduğum bir kaç kitapta daha sümerler karşıma çıktı ki ve benim çok merak ettiğim bir konu olarak hafızama yerleşti. Kitabın kurgu olması benim için bir şeyi değiştirmedi çünkü böyle olayların yaşandığını ben düşünüyorum zaten.

Kitabın konusunu özet tam anlatmadan sıralamam gerekirse; annesi kaybolan genç kızın sığınağı kimse yoktu sadece bir kişi dışında. Ya onunla sorunlarını göz ardı edecek ya da sadece annesini düşünerek  o kişiye gel diyecekti. Aslında her olay başka olaya faydası olur ve bütündür. Annesinin kaybolması o barışması gereken kişi ile barışmasını sağladı. Ama zaten iki kişinin artık zamanı geldiğin de barışması ve kaldığı yerden devam etmeleri bana göre gerekiyordu. Kitaptan öğrendiğim derslere gelecek olursak;

- Fazla meraklı olmak özellikle çok fazla bilmediğimiz konularda belki de iyi değildir diyeceğim ama yapılan iksir başka canlıların uyanmasına yol açtı. Olaya böyle bakınca iyi ki yapılmış diyoruz. Birde başka birinin etkisinde kalarak karakteri dışında davrandığı için yine olması gerekenin aslında olduğunu düşünüyoruz.
-Gerçek aşk varsa hangi yerde olduğunuzun, ne olduğunuzun, nasıl göründüğünüzün aslında hiçbir önemi yok. O başlaması gereken yerde başlar ve gerçek bir aşk asla bitmez. Buna yürekten inanıyorum.
YANSIMA kitabı bir nevi benim kendimi de sorgulamamı sağladı. Kitapları okurken genelde empati yaparak okurum ve almam gereken dersleri mutlaka çıkartırım.

Bilinçaltında hislerimi sorguladım ve bana çok faydası olduğunu söyleyebilirim. Kötüler galiba her yerde. iyi niyetli davranıldığında aslında nerede olduğumuzun da önemi yok. Bir şekilde bize olumlu dönüşü olabiliyor.
- En önemli öğretisi ise manevi güç. Allah her yerdedir. Dua etmek için nerede olduğumuzun yine bir önemi yoktur. Eğer ona sonsuz güvenip duamızı yaparsak yine bize yardımcılarını gönderecektir. An'ın tadını çıkartmayı da öğretiyor kitap bizlere. Huzuru ararken o gelene, şartlar oluşana kadar yine olduğumuzun zaman diliminde elimizde ne varsa aşk,arkadaşlık vs tadını çıkartmalıyız. Belki de hayat hiçbir zaman istediğimiz olmayacak ama eğer bizler an'ın tadını çıkartmayı öğrendiğimizde gücümüz katlanır ve bize mutluluk, huzur olarak döner.
Kesinlikle çok başarılı bir kurgu. Devamını sevgiyle piyasada görmeyi diliyorum. Değerli yazarımın kalemine sağlık.
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon