8 Eylül 2016 Perşembe

*()* TÜLİN BATURU OCAK*KAYIP RUH 13 VAKTİ* *CİNİUS YAYINLARI*



KAYIP RUH

Lightning Legent, soy ismimin yok olması kadar, yeni hayatımın bir Shining olarak kanımın ölümsüzlüğü ile her şeyin değişeceğini nereden bilebilirdim. Hayatımın sırları ne bir rüya ne de bir hayaldi.

Ruhu acırcasına onurlu, gururlu ve soylulukları ile cennet ve cehennemi yaşatan, aşkın gücü ile hayatın acı gerçeklerinin kötü bir yansımasıydı. Vazgeçemeyen tutku ile derin, çıkışı olmayan bir labirente itilmemi kimse engelleyemezdi Dibine kadar nefret ve hiçliğe doğru gidiyordum.

Güçlü olarak ayakta durmayı yalnız ve sevgisiz olarak yaşamayı kendime yaşam olarak seçmiştim; Gücüm, hızım ve başka bir gezegenin başka bir boyutunda KAYIP bir RUH olarak…
(Tanıtım Bülteninden)

KİTAP YORUMUM

Serinin 1. kitabı olan DÖNÜŞÜM 13 VAKTİ  serisinde Lightning Legent, kahramanımızın büyük aşkı ve ailesi için verdiği büyük karar damgasını vururken ki ben çok kızmıştım öyle bir fedakarlık yapmasına, serinin 2 macerasında ise yeni hayatına alışma mücadelesini verdiği farklı bir yaşama alışma mücadelesini görüyoruz. Bir kere Lightning Legent, çok çok iyi bir insan. Kahramanımız da en sevdiğim bize misyon olarak dönen özelliği, paraya değer vermemesi ve gittiği her toplumda yıldız gibi parlayıp bir sürü dost birden edinebilmesi. Elindeki imkanları ise maddi, manevi paylaşması hayvanları sevmesi ve mesleği onu özel yapıyor. Gücünü kötüye kullanmaması ise yine onu özel kılan ve misyon olarak dönen bir konu. Çünkü bazen insanlar elindeki maddi manevi tüm gücünü kötü olarak kullanabiliyorlar.
Lightning Legent, sevecen, cömert, dost canlısı tüm canlıları seven, sevdiği adamı şartlar ne olursa olsun farkında olmadan bekleyen, sırf onun hayatı kötü olmasın diye fedakarlıklar yapan cesur bir insan. Keşke bu özelliklere bir çok kişi örnek alabilse, Lightning Legent’lar çoğalabilse.
Yazarımızdan aldığım tüyoya göre; kitabımızın diğer gelecek serileri
-13 vakti Kan
-13 vakti Bulanık İz
-13 vakti Başlangıç

Lightning Legent, şuan yeni aldığı karar ile yine finali kapattı bu yüzden kalan serileri ışık hızıyla piyasaya çıkmasını sevgiyle bekliyorum.
Değerli yazarımıza eserlerini benimle buluşturduğu ve ince nazik duyarlı kişiliği için çok teşekkür ediyorum.



DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon