19 Haziran 2016 Pazar

*KARAKALEM NOTLARI*ARİF KILIÇER* *UĞUR TUNA YAYINLARI*


Ben sana hiç umulmadık bir anda rastladım.
Beklenmedik bir fırtınaydın gözlerime.
Neydi beni büyüleyen o tarifsizlik...
Bakışların kuşatma altına almıştı âdeta bedenimi.
Sarmaş dolaş olmuştum kokunla.
Hücrelerimi yerinden oynatmıştı güzelliğin...

Ben sana hiç umulmadık bir anda rastladım.
Sahipsiz kalbimin tek sahibi olmuştun.
Bedenimdeki sebepsiz titremenin ve yüreğimdeki o anlamsız sızının tek faili sendin.
Attığın kurşun kalbime saplanmıştı.
Hiç bir hastanenin kabul etmediği ağır vakaydı halim.
Tam kalbime saplanmıştı sevda kurşunu...
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 180

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: Uğur Tuna Yayınları

KİTAP YORUMUM
Şiir kitabı olarak geçiyor ama bana göre deneme olarak geçmeli. Çünkü kısa yazılar, sözler ve değerli duygu yüklü, samimi şiirler var. Şairimizin kalemi bana oldukça yakın geldi ve kendi yazdıklarım ile benzeştirdim. Okurken çok keyif aldım. Uğur Tuna  Yayınları farkı ile piyasaya çıkan bu kitabı mutlaka okuyun derim.
Değerli şairim Arif KILIÇER’e eserini benimle buluşturduğu için teşekkür ediyorum.


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon