20 Haziran 2016 Pazartesi

*ÇILDIRMANIN ÂMENTÜSÜ*HAMZA CELALETTİN OKUMUŞ*KUZGUN KİTAP*



Arka kapak yazısını, pek özenli sözcüklerle dillemeyi ben de isterdim elbette. Ama dostlarım, olmadı. Zaten, aklın ve mantığın, babasını, ağbisini düzen bir kitabın, aklı başında bir arka kapak yazısı sunması çok da samimi bir iş olmazdı. Tabii, bunun yanında, kitabın içeriğine dair merakınızı önemsiyorum. Ama bunun için yapabileceğim şey, Yesenin'in ya da Zweig'ın intihar etmemeleri için yapabileceğimden daha fazla değil. Cioran şöyle diyor bir kitabında; "Her şeyi yıktıktan sonra kendini de yıkmayan bir kitap, bizi beyhude yere azdırmış olurdu." Bu işi size bırakıyorum; azgınlığın ve çıldırmanın pençesinde, son bir hamle olarak yıkın bu kitabı! Ve son olarak, son bir oyun oynamak için acele etmemiz gerek: Zirâ Tanrı bilyelerini geri istiyor!"
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 76

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: Kuzgun Kitap
KİTAP YORUMUM

Yazarımızın her kitabında genellikle bir konu ele alınmış ve onun üzerine kendisine yansıyan konuyu tartışmış kendi içinde, irdelemiş, zaman gelmiş kavga etmiş Kendi deyimi ile “Henüz çıldırmamış olmak ne büyük çılgınlık”
Bu kitapta hayata bakış açımız ve olaylar karşısında verdiğimiz tepkiler ya da umursamaz tavırlar vs yine yazarımızın deyimiyle * Çıldırmak, en kısa ifadesiyle, bir şeylerin farkına varmaktır.” Bu konuda kendisi ile hem fikirim. Bence okuyun bu kitabı da yazarımızın dobra dobra yazmış ona yansıyan hayatı kendi çerceve ve bakış açısından.Kalemine sağlık diyorum.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN




0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon