14 Nisan 2016 Perşembe

SEVİYORUM




Sevmek aslında nasıl bir şey biliyor musun sen?
“Seni Seviyorum” demeni seviyorum,
Belki de doğallığını,
Herkesten farklı bakmanı ve beni özel bulmanı,
“Seni Özledim” demeni seviyorum,
Benim söylememe kalmadan bana gelmeni,
Benden daha çok sevmeni, özlemeni,
Yüreğindeki kıpırda da yer aldığımı bilmek var ya,
İşte bunu seviyorum.
Dokunmadan sevmeni “Seviyorum” derken bunu yürekten söylemeni,
Kulaklarım gün boyu çınlıyor,
Nefesimden çıkan seni, seviyorum,
Bazen sessiz kaldığın da bile çok şey anlatmanı,
Senin kaleminden akmamı, benim kalemimden akmanı seviyorum,
Koşulsuzca yanımda olmanı,
Ben ne dersem deyim anlamanı,
Ben konuşmadan ne konuşacağımı hissetmeni,
Benim adımım olmanı seviyorum,
Aynı anda karar verebilmeyi,
Aynı anda gülüp, aynı anda hissetmeyi,
Aynı anda acıkmayı, doymayı
Aynı anda uyuyup, uyanmayı,
Sen var ya sen Aşk yıldızım,
Bana beni hissettirmeni seviyorum,
En yakın dostum olmanı seviyorum,
Sen varken başka birine ihtiyaç duymamayı seviyorum,
Bir alo kadar olmanı seviyorum,
Seninle anladım aslında sevmenin ne güzel bir şey olduğunu,
Sen bana gerçekten sevmeyi öğreten adam,
Her ne olursa olsun ben seni, senin sandığından da çok,
SEVİYORUM.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon