7 Nisan 2016 Perşembe

SEN

SEN
Bugün ki görev de tamamlandı.
Resmine baktım, belki de resmime baktın ve bakıyorsun.
Halen ayrıyız.
Aşk olsun desek aşk olur mu dersin?
Eyy kirpik uçlarına kadar sevdiğim adam?
Hayalimdeki sen!!!
Uyuyorum, sonra tekrar sabah oluyor uyanıyorum.
Yine yoksun, yokluğun ızdırap, acı veriyor,
Bazen özlüyorum.
İşte o zamanlar resmin ile konuşuyorum,
Cevap vermiyor, sadece gülümsüyor,
Sende hatırlıyor musun bazen bizi,
Emin olamasam da özlüyorum,
Kabullendim sensizliği, sessizliği,
Sol taraf konuşuyor sadece, bir de kalemimden akıyorsun,
Hani istemeden, sessizce,
Bazen yağmur, yağıyor ardından umut aşılarcasına güneş açıyor,
O zaman unuttum diyorum,
Sonra bir sabah tekrar uyanıyorum olduğun yerdesin,
Ben anladım bu bedene yaşadığı sürece,
Sol yanımda uyuyacaksın sessizce,
Gün gelecek kalemimden akan seni herkes tanıyacak,
Herkes bilecek ve belki de sen hiç bir zaman bu satırları sana yazdığımı anlamayacaksın.
Ayrılık utandı ağladı biliyor musun sen gittiğinde,
Ya da her neyse...
Hayal işte kuruyor insan,
Ben imza günü yaparken belki seni anlattığım kitabımı,
sana imzalayacağım ve sen belki de beni tanımadan alacaksın,
Okuyacaksın keşke o adamın yerinde olsaydım diye hayal kuracaksın,
Kelimeler küfrediyor yüzüne, tükürük misali artık akıyorsun işte,
Dilimde durdun, mantığım da hiç yoksun ama sol yan yok mu?
Sadece tek söylediği türkü ismi SEN

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon