29 Nisan 2016 Cuma

MESELA SEN MARS'TAN BEN UZAYDAN GELDİM

O kadar çok kaybettin ki beni artık gelmesen de olur. Zaten 2.şansı hak etseydin 1.şansı kaybetmezdin. Çok nadir insana ben 2.şans veririm ve parmakla sayılacak kadardır o insanlar. Çok zamanda verdiğim 2.şansa hep pişman olmuşumdur. Biliyorum ben sana fazla, belki sen bana eksik geldin. Biliyorum masalımız son bulmadı seninle. Başka dünya varsa belki seninle el ele ama bu dünya da bu atmosferde elini tutmayacağım senin. Çünkü güvenlerim de yer almadın, almıyorsun. Eğer sana güvenseydim sevmeme bile gerek kalmazdı. Benim için güven sevgiden bile önce gelir. Artık sen dahil hiç kimse yarınlarımı zehirleyemeyecek, kokuşmuş yüreği ile yaklaşamayacak. Mesela yalancı gülümsemeyecek. Ayrı dünyalar vardır ya hani mesela sen marstan geldin kesin ben de uzaydan. o derece farklıyız.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon