15 Nisan 2016 Cuma

*HAYAT ESTİ KALEME * VOLKAN SÖYÜNMEZ * *ONEOL YAYINLARI *



Volkan Söyünmez denilince benim zihnimde çok renkli ve çok yönlü enerjik, sebâtkar bir karakter canlanıyor. Onu tanımak başarının anahtarını kullanma şeklini öğretiyor insana...
Aslında Volkan bu kitabından çok daha başka bir şey yazdı benim için. Kalem ve kağıda dökülemeyen sayfalar dolusu, paha biçilemez bir öğreti kitabı...
Hayaldi, diledi... İstedi, hedefe kitlendi... Sabırla çok çalıştı, asla yılmadı ve başardı...
Yolu açık olsun...
Zeynep Ülker Sülün



KİTAP YORUMUM

Kitap deneme türü. Yazarımız yaşadıklarını, gördüklerini kendi penceresinden bakarak yazmış. Kalemi bana çok yakın öncelikle onu belirtmeliyim. Dostluğa bakış acısı, insanlara bakış açısı, hayata tanımlaması hemen hemen kalemimizi çok çok yakın buldum kendime. Özellikle KENDİMDEN ÖZÜR DİLİYORUM yazısı bana çok yakın buldum. Bunu ben de çok yapıyorum. Çünkü ihanetimiz kendimize başkasını düşünürken. Artık yarışmalar da yaptığım için doğru kitapları anlayabilme gözlemlerim arttı. Doğru tecrübe oldu benim için. Kesinlikle yazarımızın ilk kitabı olmasına rağmen yolu çok açık. Kesinlikle hep yazmalı ve okur ile buluşturmalı. Samimi duygularını genelde her insan aktaramaz, sadece yaşar. Yazmanın farkı bu sanırım. Yazan kişiler farkındalığı artıyor ve hayata yazarken hatalarını da görüp farklı pencereden görebiliyorlar. Kitabın sayısı 48 olmasına rağmen oldukça damakta tat bırakıyor. Ben bu  tür kitapları sanırım romanlara oranla daha çok sevdiğimi fark ettim. Hem keyifle okuya biliyorsunuz hem de evet benden bir tane daha varmış diye biliyorsunuz.

Değerli yazar kardeşimiz Volkan Söyünmez’e kitabını benimle buluşturduğu için teşekkür ediyorum. Yolu açık olsun genç kardeşimizin kalemi daim olsun inşallah.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon