28 Temmuz 2015 Salı

Yoksun

Yine efkarlıyım bu aksam yine sensiz
Yine mutsuz Yine özlemin yüreğimde
sen gidiyorsun ben bekliyorum
Kendine bana aşık ettin ve yoksun işte…
Ne aklımda ne hayatım da
Sadece yüreğimde
Kalbim her zamankinden hızlı atıyor işte
Nasıl diye soruyorum kendime
Nasıldı en sonuncusu…
Sana ait her şeyi çok özlüyorum
Artık senin istediğin gibi susmuyorum
Hayata bakış acımı sana göre ayarlıyorum
Senin sevdiğin gibi giyiniyor
Senin sevdiğin yemekleri yiyorum …

Oysa yoksun işte…
Hep kızardın sorularına cevap veremediğim de
Oysa ne çok çekinirdim senden
Seni kaybetmekten
Hep beni yanlış anlama istiyordum
Oysa sen seni beğenmediğimi düşünüyordun…

Konuşamıyordum ki
Ah bir konuşsam
Sana aşkımı söyleyecektim
Sensiz nefes alamadığımı
Ve daha bir çok şey işte
Oysa yoksun işte
Yoksun
Sadece yoksun…

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon