28 Temmuz 2015 Salı

KIZGIN VE KIRGINIM!!!

KIZGIN VE KIRGINIM!!!
Sana dokunan her selam her gülümseme düşmanım olur,
Farkında olmadan sağın solun olurum,
Sana dokunan yağmura bile kızgınım,
ayaklarını bastığın toprağı bile kıskanıyorum,
Çünkü ona bile benden daha yakın ayakların,
Söyle sevdiğim kaç rengin var senin,
Benden başka herkes sana ait,
Ben yokum zerren de,
Bir gün gerçekten çekip gideceğim,
Farkındamısın?
Neyse sana hayat yolunda başarılar dilerim ama
Ben değil kalbim yine sana doğru uçarsa kızma,
Bir gecede nasıl birden sana aktıysam,
Bir gecede gideceğim dünyandan,
İşte o zaman canın yanacak tıpkı benim gibi,
Gözlerin kararacak sende sancılanacaksın tıpkı benim gibi,
Telefon kadar yakın olmayacağım sana istesen de ulaşamayacağın kadar derinlerde olacağım,
Biliyorum uçan kuşa beni soracaksın ama!!!
Artık çok geç diyecek bir muhatap olmayacak karşında..
Şimdi değil tamamen gittiğimde fark edeceksin değerimi, farkımı,
Sende mecnunları oynayacaksın benim şu an Leylaları oynadığım gibi!!!

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon