14 Temmuz 2015 Salı

SÖZLERİM

Gözlerin gözlerimde,ellerin ellerimde,yüreğin yüreğimde.Her yer sen kokuyor bu sonbaharda,ölüm sensizliği etrafa hakim olmuş.Çıkamıyorum girdabından,çözemiyorum gizemini.Etraf ölüm,sensizlik kokuyor,kaçıyorum etkinden.
Ben sen olmuşum,bilmiyorum işte,vazgçtiğim sen mi yoksa hayatım mı,gözlerim her zamankinden sönük,ıslak.Seni kalbimin en nadide köşesinde hissediyorum,ama yoksun ve hiç olmamış gibi etkinden kaçıyorum!
Bana sen değil,dostluğun lazım!
Gitme sevgili nereye kadar kaçacaksın ellerimden,nereye kadar peşinden koşarım sanıyorsun? Ben koştukça hep kaçıyorsun.Ey vazgeçilmezim olduğunu düşünen sevdiğim,nereye kadar ben olurum yüreğinde? Bak bir gün sıkılp ben de kaçabilirim.
Hayatı seviyorum çünkü içinde ben varım!
Beni anlamak için yüreğimde master yapman lazım. Bu da yürekle olur,dille değil.Anladığın gibi yine sınıfta kaldın. Üzgünüm.
Ben sevdiysem, sen sadece bahanesin…
Gözler kalbin aynasıdır derler yalancı gözlerinde kayboldum hala kendimi bulamıyorum.
Sen benim kaçırdığım son trendin,son limanım.Artık yoksun hiç olmayacaksın,ayrılığımızı senle kutluyrm,sana kadeh kaldırıyorum,seni ayakta alkışlıyorum,sen mutluluğa göz kırparken ben ölüyorum.
‘’Kendini seven,motive eden,sonuca ulaşan,gülen,sağlıklı bir yaşam süren biri olmak istiyorum.’’cümlesini hergün,fırsat bulduğunuz her zaman yüksek sesle söyleyin.Bu sizi forma sokarken,formda kalmanızı,motive olmanızı sağlayacak.
Büyük yol ayrımındayız şimdi ya gideceksin tamamen ya bende kalacaksın.Bir ömür,sağım solum sevda,sen kokuyor.Sen hüzün kokuyorsun,gözlerim buğulanıyor seni düşününce,adını anamıyorum gözlerine bakınca.
Ne ekersek onu biçeriz.Sevgi,güzellik ekelim ki bize dönüşümü muhteşem olsun!
Nasıl olsa birgün toprak olacağız,yaşarken çamur olmak niye?
Bir şeyi kaybetmek için önce kazanmak gerekir.Kazanılmayan şey zaten kaybedilmez!
Sen benim belam oldun,ben senin hiçbir şeyin olamadım ya ona yanıyorum zeytin çekirdeğim.
Herşeyi unuttum ama bir daha kimseye yüreğimi açmamam gerektiğini unutamadım,unutamıyorum.
Bazen inadına yapmak gerekir bazı şeyleri.İnadna hayata tutunacaksn,inadına seveceksin başka gözleri,inadına yeni sevgilinle elele eski sevgilinin kapısından geçeceksin.İnadına göz kırpacaksın ki hayata kimse bulunmaz Hint kumaşı zannetmesin kendini!
Seni seviyorum,aşığım,vazgeçilmezimsin demek ifade etmemeli,önemli olan sözcükleri onaylayan hal ve hareketlerdir!
Umuda kurşun atmışlar yine de durduramamışlar bazı şeyleri.
Duyarsam dayanamam,her an dilim yüreğine eşlik eder her an kal diyebilirim.İlla beni sensiz bırakacaksan gururumu bende bırak öylece git.Yanımda olmasan da seninle aynı şehirde nefes almak,yaşadığını bilmek…

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon