14 Temmuz 2015 Salı

Son umudum

Son umudum seni düşünürken uyuyakalmışım.
Umuda yolculuk yüreğim,gözlerim gözlerine ya değerse,
Ya umudum gerçeğe dönerse,korkuyorum,
Seni senle yaşamaktan,
Sana kendimi yaşamaktan ölesiye korkuyorum.
Ya diyorum elim eline değerse,
Ya sensizlge uçarken sana uçarsa bu yürek?
Son umudum,korkuyorum biliyor musun?
Bir çocuk saflığıyla geri çekiliyorum,
Ya diyorum birden bizliğe dönersek,o kadar derin ki ürperişim,
O kızgın ki yüreğim,o kadar bezgin ki,
Sana uçarken bu yürek,
Kendimi yeniliyor kaçıyorum sensizliğe.
Güçlüyüm artık diyorum,
Güçlüyüm ve her zamankinden çok tutunuyorum hayata,
Ama sensiz bu canımi acıtıyor işte.
Özlüyorum,hem kal istiyorum hem korkuyor bu yürek,
Huzuru çağırıyorum sensizlikte!
© Duygu Songül Kahraman

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon