20 Temmuz 2015 Pazartesi

NE ZAMAN GİTTİ ?

NE ZAMAN GİTTİ ?
Kelimeler utangaç bugün, konuşamıyor,
Heyecanla terliyorum kıpkırmızı olmuş yüzdeki endişem,
Kalbimin ritmi kontrolüm dışında dans ediyor,
Elim ayağım kelepçeli prangalı karşında,
O kadar acizim o kadar gözlerimdeki seni kontrol edemiyorum…
ASK bu mu ey yar?
Nasıl da dizlerim titriyor karşında,
Ask'ın en son halini yaşıyorum karşında...
Sen benim en son halimsin,
Sen benim geleceğimin gizemi
Ben sen olmuşum senin istediğin gibi yaşıyor,
Senin sevdiğin yemekleri yiyorum,
Kahvem bile acı artik..
Hem çok özlüyor hem yanında acizleşiyorum
Kara gözlerine bakabilsem hesap soracağım senin mantığına,
Ne yaptın bana ey sevgili,
Artik kararlarım senin mantığım seyahatte,
Ben ne zaman sen oldum?
Bana beni anlat artık kendimi tanıyamıyorum…
Galiba ben sana hani Ask denilen tuzak var ya
İste o hastalığa tutulmuşum…
Galiba kabullenemesem de hala
SENİ SEVİYORUM


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN





0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon