20 Temmuz 2015 Pazartesi

Biliyorum

Biliyorum yine açılmayacak bu telefon, yine kapanacak her şey,
Yine özelden dinlemek zorunda kalacağım her özlediğimde,
O buğulu sesini, yine karanlıkta kalacağım her zamanki gibi,
Biliyorum asla mesajlarıma dönüp de bakmayacaksın,
Belki de okumadan sileceksin, off o kadar sancılı ki sensizlik,
O kadar acı ki özleminle yaşamak,sana bir türlü derdimi anlatamıyorum…
O kadar kararlısın ki gitmeye tamam git,
Ama ne olur son defa anlatayım öyle, sadece son defa,
Bir daha hiç olmamış gibi çıkacağım hayatından,
Ama kendimi anlatmama izin ver ,izin ver de anlatayım,
Seni nasıl sevdiğimi, özlediğimi ne olur be yeter ki bir kez dinle,
Sadece bir kez son defa duyayım sesini son defa,
gözlerine bakayım son defa yemek yiyelim,
Son defa boncuk gözlerinde kaybolmama izin ver,
izin ver de son defaları yaşayalım seninle..
Biliyorum yine üzüleceğim ama seni içime öyle bir çekeceğim ki
Bu uzun süre yetecek bana hazırlıklı olacağım her şeye,
Evet biliyorum affetmeyeceksin beni bakmayacaksın gözlerime
Dinlemeyeceksin son defa ne yani illa çekip gidecek misin şimdi?
Sadece son defa ne değişecek hayatında 
Söyle bu kadar mıydı değerim gözünde bir gün daha ayıramaz mısın yüreğinde,
Biliyorum illa gideceksin, illa bitti diyeceksin of geceler bu kadar uzun muydu,
Ne sancılıymış meğerse sensizlik seni sevmek bu kadar acıtma malıydı beni,
İlla gideceksen son defa gözlerime bak dilinle konuş be,
Gözlerime bak da öyle söyle neydi niyetin,
Sensizliği kaldıramıyorum işte,
Evet bu ayrılık türküsü
Neyin bedelini ödüyorum bilmiyorum,
Tek bildiğim illa gideceksin öyle mi,
Ne yani bir daha ben senin sesini hiç duyamayacak mıyım,
bir daha bana şiir yazmayacak mısın?
Hani bütün kararları birlikte alacaktık be hani hiç gitmeyecektin
Seni sevdim be sevdim madem gidecektin nerden cıktın karşıma aşk böceğim,
Son defa gözlerime bak da öyle söyle sevmiyorum de ,
asla hiç olmadın de, yalandım aslında de
Var mıydı be böyle kaçmak apansız haber vermeden,
Ne yani şimdi ben seni hiç göremeyecek miyim?
Bir daha hiç olmayacak mısın ne olur söyle son defada olsa söyle,
Git ama son defa konuşalım senle son defa şiir yaz bana,
Son defa gözlerime bak oku şiirlerinde anlat nasıl ayrıldığımızı,
Son defa ağlayalım senle son defa bakışalım,
Son defa gülümse yüzüme elveda de ,
Böyle haber vermeden gidiyorsun ben sadece ağlıyorum,
Beni dinlemiyorsun ki anlatayım aslında senin yalan olduğunu,
Sadece gidiyorsun biliyorum dinlemeyeceksin beni,
Son defaları yaşayamayacağız seninle gideceksin illa,
Ben sadece sana şiirler yazacağım unutmaya çalışacağım,
hatta zor olsa da belki de unutacağım
Ama sen döneceksin bu defa hiçbir şey olmamış gibi.,
belki de seni kabul edeceğimi düşüneceksin,
Ama yalan sevdam son defa dinlemedin ya beni 
bende tekrar almayacağım seni hayatıma,
son defanın şokunu sen de  yaşayacaksın
Belki de yalvaracaksın ama seni dinleyecek bir yürek
Bulamayacaksın karşında sana son sözüm sadece,
elveda…
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN










0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon