27 Temmuz 2015 Pazartesi

KAHRETSİN!!!


KAHRETSİN!!!
Yeni bir umut sanmıştım seni bir yükseliş,
Sende ceza cıktın karanlık gecelerime,
Sende beni bekleten hep hayallerimi yıkan,
Yine yanılan ben,yine serzenişler de boğulan,
Kahretsin!!

Artık birine bırak bağlanmayı selam vermeye bile korkar oldum,
Benim gecelerim hep karanlık mı geçmeli diye sorduğum da ,
Hep sen geliyorsun aklıma,ilk aldanışımdın,ilk bakışım,
Senden sonra korkar oldum selam vermeye işte herkese,
Artık kimseye yeni umut diyemiyorum,
Seni farklı sanmıştım,seni benim sanmıştım,
Sende yalancı cıktın,
Kahretsin!!!

Hep yoğunsun sevdalarda hep bensiz,
Hep selam veriyorsun görmüyorsun bendeki seni.
Sanki tamamen kör olmuşsun,
Artık selam vermeye bile korkar oldum,
Karanlık gecelerime ışık sanmıştım seni,
Ey sendemi ceza cıktın karşıma,
Kahretsin!!!


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon