27 Temmuz 2015 Pazartesi

ALLAH KAHRETSİN!!!

ALLAH KAHRETSİN!!!
Biten neydi yüreğin mi?yoksa hiç olmayan sevgin mi?
Biten neydi sahte dostluğun mu?yoksa yeminin mi?
Artık bu gün son defa katıla katıla ağlıyorum ardından.
Son defa gözlerinden döküyorum yaşlarımı.
Değmezmiş bu gün iyice bunu yeniden anladım.
Sensizliği çağırıyor artık yüreğim,
Sen yağıyorsun başıma,gök gürlüyor bu gün yine,
Zaten her ayrılık koktuğunda yağmur yağar ne hikmetse,
Bu gün salı ve ben salı günlerini de hiç sevmem biliyor musun?
Salı benim ölüm günüm ve ayrılık günümdür her zaman..
Son defa artık son defa üzüldüm ve işkence bitti dediğin gibi,
Artık hiç bir şeyin senle anlamı kalmadı,
Hata ettim üzgünüm tekrar canlandırmaya çalışmak gözyaşıydı,
Kendim ettim ,kendim buldum biliyorum..
Boş ver be ben alışkınım haksız yere gitmelere,
Sana kızgın değilim,sadece tek kızgınlığım kendime,
Yalan dostluğuna kadeh kaldırıyorum şimdi,
son defa ağlıyorum ardından sana verdiğin hediyeyi geri iade ediyorum
Pişmanlıkların,ayrılıkların kadınıyım ben,
Gül peri öldü sadece duygu kaldı geriye,
Seninle yaşadığımız her şeyi hafızamdan siliyorum,
Çekip gidiyorum yüreğinden,ellerinden ve hayatından,
Hiç olmamış kabul ediyorum yaşananları,
Bu gün gök gürledi,yağmur yağdı ve gül peri öldü atık ,
Ondan geriye sadece bu yığıntı boşlukta sallanan anılarımız kaldı..
Sadece yüreğimdeki son çırpınışlar gözyaşı,ıslak mendilim,
VE sadece pişmanlığım kaldı..
Sana nedense kızmak gelmiyor içimden tek kızgınlığım kendime,
Sana tekrar bağlandığım bir şeylerin bitmediğine kendimi inandırdığım için,
İnsanlar bir kızgınken gerçeği söylerler,birde alkol aldıklarında,
Sen acı tokat gibi vurdun bu gün yüreğime hiç olmayan bize ağlıyorum,
Son defa kadeh kaldırıyorum yalancı,sahte dostluğumuza,
Yüreğimde kalsa da bu acı arkama bakmadan sonsuza kadar gidiyorum..
Seni sevmiştim yazık yoksa bu kadar acımazdı şuan sol yanım,
Bu kadar akmazdı gözlerimden kan gibi gözyaşlarım,
Bir türlü alışamadım sahte dostluklara ve terk edilmelere,
Ben üzgün değilim gözlerim ve yüreğim üzgün,
Mantığım hiç olmamış diyor yüreğim kan ağlıyor,
Ama duygu güçlüdür gül peri gibi hemen ölmez,
Sahte yaşananları asla ne yüreği ne de kederinden ölse mantığı kabul eder..
Gidiyorum işte yüreğinden özür diliyorum işte her şey için,
Sahte olan her şey için önce kendimden sonra senden,
Bir daha bu yürek birine güvenip kalbini açarsa ve bir daha ağlarsa bu gözler,
Hak etmeyen kalpler için yazıklar olsun diyorum bana,
Yazıklar olsun ki her seferinde yeminime,kendime ihanet ettiğim için,
İşte gül peri sonsuza kadar öldü ,geriye külleri kaldı denize sonsuzluğu atılacak,
Artık geriye umuda bakacak olan duygu kaldı..

(Maziden biten dostluğuma yıllar önceki serzenişim)



DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon