19 Temmuz 2015 Pazar

ESKİDEN YAZDIĞIM ŞİİR BENİ UNUTAN ABİME

ESKİDEN YAZDIĞIM ŞİİR BENİ UNUTAN ABİME smile ifade simgesi ŞİİR SAYFAMI SİLDİKÇE ÇIKIYOR
Yüreği insan sevgisiyle dolu,
Bazen amcam,bazen abim olan,
Her başım sıkıştığın da hemen mesaj attığım da
Ulaşabildiğim, herkesi mutlu etmek için çabalayan,
Bir anlam da aynı kaderi paylaştığım,
Sır çıkmayacağını bildiğim,
Her derdime koşan,
Bu da geçecek seni asla üzmelerine izin vermem diyen,
Güvendiğim,
En güzel aile reisi,güzel baba,
Sevgi dolu yürek,
Hoşgörü timsali,
Her kapıyı çaldığım da açıp içeri alan,
Ve sanki kendi sorunuymuş gibi çözümler üreten,
Erken yaşta olmana rağmen bu kadar olgun olmayı başaran,
Gerçekleri görebilen,
En önemlisi beni anlayan,
Ve görüntüde değil beni gerçekten benimseyen,
Mutlu olmama için dua eden,
Sevgi dolu yürek,
Sahi kimsin sen..
Tanımaktan mutlu olduğum,
Beni incitmekten çekinen,
Bana değer olduğumu hatırlatan,
Ve hep sen haklısın seni incitmelerine azla izin verme diyen,
Gönüller sarayından mı çıkıp geldin,
Sıradan gibi görünen bir o kadar özel kişi,
Yengemin taçsız prensi,en güzel baba,
Sahi kimsin sen?
Güvendiğim yürek timsali,
Çözümlerin gerçek reisi,
Yüreğimi gören ve bunu güzelliğe,
Abi kardeşliğe dönüştürebilen,
Şiir yürek,sahi kimsin sen?
Gönüller sarayından mı çıkıp geldin…
BU ŞİİRİ CANIM ABİM ERCAN KAYA’YA İTHAF EDİYORUM..İYİKİ VARSIN ABİM..HEP BÖYLE BİR O KADAR ULAŞILMAZ, VE GÜZEL YÜREKLİ KAL..İNSAN SEVGİN HİÇ BİTMESİN..İYİKİ VARSIN..
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon