28 Temmuz 2015 Salı

CANISI

CANISI; ben seni hep zaten seninle iken sensiz yaşadım .Bu daha acıydı sessizdi hüzün kokardı topraklar şimdi de kokuyor ama biliyorum ki artık gerçekten yoksun emin adımlarla yürüyorum bir yerlere yürüdüğüm yollar belki belli değil ama artık kendimi kandırmıyorum hep yoktun belki de hiç olmadın dünyamda ve ben sadece serap gördüm, hayal gördüm. Şimdi olması gerektiği gerçekten yoksun. Seninle hayallerimde vedalaştım her gökyüzüne baktığımda artık seni yıldızlara şikayet etmiyorum çünkü her şey artık daha net ve berrak. Sensizim ama artık kendimi kandırmıyorum birde bu derdimi atlatırsam her şey gerçekten muhteşem olacak hem senin için hem de benim için. Dua et be sevgili sadece yaşamak istiyorum hakkım olan neyse almak istiyorum bu dünyadan bu kadar yaşamayı sevdiğimi inan bende bilmiyordum. Her şeyden kaçtım da bir ölümden kaçamadım ayrılık ölümse eğer ben zaten her gün kıdım kıdım ölüyordum..
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon