27 Temmuz 2015 Pazartesi

BİR ANIMDAN PİŞMANLIK VE İTİRAF (MAZİDEN)

BİR ANIMDAN PİŞMANLIK VE İTİRAF (MAZİDEN)
Bazen gerçeklerle görünen aynı asla olmayabilir. Tıpkı size anlatacağım bir yaşanmaması gereken bir anım gibi..
Bir zamanlar çok sevdiğim bir o kadarda değer verdiğim bir kangam vardı. Ben eğer birine arkadaşım dersem duygularım değişse bile hep yine arkadaşım kalır bunu prensip edindim çünkü bana ne biliyim hiç etik gelmiyor. Düşünsenize kanganız dediğiniz insanlarla neler paylaşırsınız. O bana kız arkadaşlarını hayatını hep anlatırdı hayata dair bildiklerini paylaşırdı ben de ona takıldığım yerde hep soru sorardım.Yani düşündüm ki o zamanlar ne güzel bana duygusal anlamda bulaşmadan biriyle gerçekten dost olmuşuz. O zamanlar da garip bulduğum şeyler hep olmuştu ama üstünde durmamıştım. Fark ettiğim en önemli olgu eski kız arkadaşlarını hala kinli anlatmasıydı, bunu şimdi daha iyi anlıyorum ki hep bire bin katarak yani yaşanmamış şeyleri de sağlıksız bir biçimde anlatabiliyordu. Bir sağlıksız olanı da hayatında bir sürü kız arkadaşları olmasaydı. Onunla görüştüğüm dönemde erkeklerin dünyasını iyice anlamış oldum.Bende bayandım ama onu kangam olarak gördüğüm için bayanları nasıl kandırdığın anlattığı şeyler nedense beni rahatsız etmiyordu aslında etmesi gerekirken. Sonradan fark ettim ki beni farklı bulması benim için bunu çok sonra anlıyorum mücadele etmesi hoşuma gitmişti. Kız arkadaşlarıyla bile benimle görüştüğü kadar görüşmediğini biliyordum. Kangamdı o benim ötesi var mı. Hayatında olan biten her şeyi belki de A dan Z ye bilen tek insandım. Bana güvendiğini biliyordum ama arkadaş olarak. Ne zaman beni bayan olarak görmeye başladı o sevgi dolu ince adam gitti yerine saygı sınırın aşan kaprisli biri geldi. Beni bu arada kız arkadaşının biriyle tanıştırdı ve bu kızla gerçekten iyi arkadaş olduk kız bana gerçekten saygılıydı beni seviyor gibiydi ne biliyim ilk defa bir kız arkadaşı bizim görüşmemize karşı değildi. Yaşasın demiştim kendi kendime kangamla arama kimse giremeyecek onu kaybetmeyi hiç istemedim. Büyülü bir dünyaydı o.
Baskılar başlayınca bende bazı şeyler netleşmeye başladı. Bana olan ilgisini önce imalarla sonra açıkça belli etmeye başladı. Hep söylediği şuydu sen farklısın diğerleri bir gün tamamen bitecek sen olacaksın falan. Hep o arkadaşlık sınırını korumaya çalıştım istedim ki bu kadar emek boşa gitmesin. Bir gece de bana sevdiğini söylerken aynı gece bir başka bayana da sevdiğini söyleyebiliyordu. Oysa kız arkadaşı vardı bunun hem de benimle Samimi olmamı istediği bir bayan. Kızın ağlamaları hala kulaklarımdan gitmiyor. Kendimi o bayana karşı hep suçlu hissettim. Hep konuşmak istedim hem cinsim olduğu için. Ama biliyordum ki bunu yaparsam kangamı kaybedeceğim. Bunu ihanet olarak algılayacak halbuki tek istediğim bir bayanın canı yanmasın. O bayanı sevmediğini ve geçici görüştüğünü biliyordum ne bunları paylaşabildim ne de bana söylediklerini. Sürekli kıskançlık saygı düşmesi gündemimizdeydi artık. Onu anlamaya çalıştım kaç kere bitirdik kaç kere barıştık sayısını ben bile hatırlamıyorum artık. Beni ona çeken aşk asla değildi biliyorum ama aylar geçti hala niye ona katlandığım hiç bilmiyorum. Herkesin içinde kangam değerlim derken özelde beni bekle istediğin gibi geleceğim demesi hala hayatında bir sürü bayan olması ona olan saygımı bitirmeye başlamıştı. Onunla defalarca konuştum bizim sadece arkadaş kalmamız gerektiğini. Kimseye selam vermemi istemezdi oysa onun hayatında bir sürü arkadaşı vardı oysa ben onun kız arkadaşı ile  bile görüşmemi o istemedi sonra diye görüşmedim, görüşemedim. Hala kendime şaşıyorum bu kadar baskıya 6 ay nasıl katlandım. 6 ay altı yıl gibiydi dışarıdan o kadar kıskanılan bir dostluk gibi görünüyordu ki herkes kıskanırdı bizi. Bilmiyorlardı tabi ki özelde yaşadıklarımızı. Hayatım artık benim kontrolümden resmen çıkmıştı o yönetiyordu artık.
Yani biliyordum ki bitti dediğimde asla vedalaşma olmayacak tıpkı diğer görüştüğü kişilere yaptığı gibi adım kötüye çıkarılacak ve hep hayatımda eli olacak sağımda solumda. Kendisine geçici verdiğim bayan facem ile hala insanların gözleri önünde kendisine iltifat ediyor ve bunu bilen tek insan bendim konuşamazdım bu zamana kadar da konuşamadım. Onun yüzünden kaç dostumu kaybettiğimi artık hatırlamıyorum bile. Kangren olmuş bu ilişkiyi bir gün o dahil herkesin şaşırdığı biçimde bitirdim. Hayatımda aldığım en güzel karardı. Artık onun değerlisi değil bir numaralı düşmanıydım. Hedef bendim artık. Dışarıdan saygılı sevgi dolu görünen bu kişi hayatından onun gerçek yüzünü gördüklerinde gitmek isteyen herkese yaptığı şeyleri artık bana uyguluyordu. Hala hakkımda konuşuluyor hala kuyum kazılıyor kendisi tarafından onca yıla rağmen. Yapışma gibi bir sorunu var bir türlü bitmesi gerektiğini kabullenemedi. O da biliyordu bitmesi lazımdı niye medeni şekilde bitmez hiç bilmiyorum. Öfkesi dinecek boyutta asla değil. İnsanları korkutmayı tehdit etmeyi seviyor oysa benim Allaha verecek tek bir canım var. Ben sadece insanlar tarafından kötü tanınmak asla istemem. Ama yapacak bir şey yok hatamın bedelini ödüyorum.Tek hatam susmaktı belki de diyeceğim de ne zaman bitirirsem bitiriyim yine bana aynı şeyleri yaşatacaktı. Şimdi hangi kol bana uzansa birazcık bana dostluk elini uzatsa o hep tepemizde. O kadar çok beddua aldı ki bu kişi hala durmuyor. Kendisini şeyh torunuymuş o olmayan hakkını helal etmiyormuş ne kadar tuhaf değil mi? Bende hiç bitmez bitiremem vazgeçemem asla dediğim bir şeyi bitirebildiğim için gururluyum kendimle. Ne geriye facem bana verildi ne de yaptığı hatalar için minicik bir özür.
Vicdanım hiç iyi değil o bayana karşı ağlamaları onun için mücadele etmesi v e bu kadar sevmesi kendimi koruyamadığım gibi hem cinsimi de koruyamadım. Ona seni asla sevmiyor her önüne gelen teklif ediyor diyemedim. Eğer sesimi duyuyorsan beni affet Asi diyorum. Sen bana güvenmiştin ama ben o güvene hiç layık olamadım. Keşke şuan bana dönsen ve şu an eski günlerdeki gibi yine arkadaş olabilsek ama bu sefer dürüst bir şekilde. Sana bir kere bile diyemedim o istediği için seninle arkadaş oluyorum ya da o istediği için seninle olan arkadaşlığımı bitiyorum. Ya da onun hayatındaki kadınları sana anlatamadım ya da bana söylediklerini vicdanım rahatsız bende rahatsızım ve gerçekten helalleşmeye ihtiyacım var seninle..
Bir erkek bazen çok tehlikeli olabiliyor. Yani bin tane kadını kendisi için çarpıştırabiliyor. Ortada bir aşk da yoktu gitmemi engelleyecek ne de herhangi bir bağ. Yine de zamanında bitiremedim kendime acayip kızgınım bu yüzden. İyi ki hayatımda bitmiş dediğim belki de tek insan. Hiç bu kadar birine selam verdiğim için kendimden nefret etmemiştim ama artık yapacak bir şey yok yaşanması gerekiyordu ve yaşandı.
Şimdi niye paylaştı özelini bizimle diyeceksiniz benim tecrübem herkese örnek olsun istedim kimse yanılmasın ve asla kangren olan bir şeyi sürdürmeyin diye. Ben çok şanslıyım ki bu kişiyle bir bağımız yoktu yani bir nikah gibi ya da ne biliyim eşim olup çocuklarımın babası olabilirdi. Ben ucuz kurtuldum ben şanslı bir kesimim öyle kendimi hissediyorum her şeye ve tüm ödediğim bedellere rağmen hala. Ona göre tüm bayanlar kötü insanlar kimseye güveni yok bu yüzden çerez gözüyle bakıyor bayanlara artık kaç bayan hayatında elde edebilirse müthiş bir kin nefret. Beddualarımda olacak tek insan o belki de.
Bu pişmanlığım sizlerle paylaştım ve yine bu yüzden çok hedefler bana dikilecek biliyorum ama olsun önemli değil artık o insanda biliyor ki ben eskisi gibi susan biri değilim savaşmam gerekiyorsa artık savaşıyorum korkmuyorum Allahtan baksa kimseden. Bu türü insanlara en güzel cevap hala ayaktayım sen nerdesin nerelere düştün demek.
Dilerim selam verdiğiniz herkes kalite kokar insanlık kokar. Dışarıdan her şey farklı görünebilir oysa gerçekler çok farklı olabilir. Birilerini eleştirirken hep acaba ne yaşadı diye düşünmek lazım hep tenkit etmek yerine. Her anlamsız gibi görünen hareketin mutlaka bir açıklaması vardır yeter ki karşı tarafa açıklama şansı verelim..
Gönlünüzdekini hayatınıza vermesi dileğiyle Yüce Rabbim sevgiyle kalın.Allaha Emanet olun..
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon