5 Haziran 2015 Cuma

İMKANSIZIN

Saçlarına dokunmak isterdim, gözlerine bakmak,
Hiç düşünmeden sana koşmak,
Ellerini tutmak, Yüreğini yüreğime sarmak isterdim,
Dudak ucumda değil tüm gücümle haykırmak,
Kocaman Seni Seviyorum diyebilmeyi ne çok isterdim.
Eğer bu kadar imkansız olmasaydın…

Susuyorsam dilim yüreğimi susturduğu içindir,
Gözlerim bakmıyorsa, Gönlüm coşmuyorsa,
Bu kadar gitmene yol hazırladıysam,
Sensizliğe göz kırptıysam,
Ayrılık coştuğu içindir, sensizlik kaderim,
Seni sana bağışladım hadi git…

Ayrılık şarkımız olsun,
Gözlerin geriye hiç bakmasın,
Sakın zorlama ruhumu, sakın bakma bir daha,
Her an dilim yüreğime eşlik edebilir,
Her an kal diyebilirim,
Yalancı gözlerin artık bakmasın bize…
Dön desem de sakın dönme…

Geçtiğin yollardan geçmiyorum,
Sana ait ne varsa siliyorum,
Tek kovamadığım kalemim,
Yüreğim diline eşlik etse de,
Vefasız gözlerini bağışladım hadi git…

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon