22 Şubat 2015 Pazar

*()* YARINA DOKUNMAK *()* NURGÜL ÇELEBİ *()*

*()* YARINA DOKUNMAK  *()* NURGÜL ÇELEBİ *()*

Beni benden alan çok değerli bir kitap var karşınızda. Kendimle okuduklarımı çok bağdaştırdım. Ameliyat ve hastalık psikolojisini ve ölüme beş kala diyorum ben buna o kadar güzel analiz etmiş ki yazarımız ister istemez kendimden inanılmaz çok şey buldum.
Güzeller güzeli Destina seni o kadar iyi anladım ki tanımadan sevdim. Kitap karakterleri ile hiç dost olduğunuzu karşılaşmadan düşündünüz mü? Destina böyle bir karakter. İnadına yaşayan, inadına mutlu olan aşk’ları, korkuları, sevinçleri, dostlukları  ve umutları.
Kitabın ikinci serisi Aşk’a Dokunmak bir an önce edinip devamını heyecanla okumayı düşünüyorum.

Değerli yüreği güzel yazar Nurgül Çelebi’ye bu değerli eseri benimle buluşturduğu ve yeniden umut aşıladığı için çok teşekkür ediyorum.


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon