23 Aralık 2020 Çarşamba

HerŞey Mümkün /Kaçış /Angelina Masal Nur Ayo


 

HerŞey Mümkün /Kaçış /Angelina Masal Nur Ayo
Kitap sayısı : 80
Kaçtım, herşeyi ve herkesi geride bırakarak kaçtım. Neden ve kimden kaçtım? Geri dönüşü olmayan tek yönlü bir bilet ile sadece küçücük bir el çantası ve umutlarımı aldım yanıma. Hiç bilmediğim diyarlara, hiç bilmediğim topraklara sığındım, bu ülkede başıma neler geldi? Yağmurdan kaçarken doluya tutuldum mu? Yoksa küllerimden tekrar tekrar yeniden mi doğdum? Tüm engellere, tüm kısıtlamalara rağmen burada sizlerle buluşabiliyorsam, siz de yapabilirsiniz. Yeter ki; kendinize ve mucizelere inanın. Çünkü herşey mümkün bu hayatta.
Bu; Angelina Masal Nur Ayo'nun sevgi ve özgürlük arayışındaki, gerçek hayat hikâyesinden alınmıştır. Hayattaki tüm engellere, tüm zorluklara rağmen mucizeleri keşfedişinin öyküsüdür.
#kitapyorumum Kitabın konusu şiddet üzerine ama en önemlisi şiddete boyun eğmeyen bir kadının hiç bilmediği bir ülkeye giderek kendini kurtarmaya çalışması anlatılıyor.
Kitaptan özet bahsetmem gerekirse; Nur evlenmeye karar verir. Büyük umut ile başlayan evlilik şiddet ile hayal kırıklığına döner. Baba evinde de türlü şiddete maruz kalan Nur radikal bir karar alır ve tek çantası ile evden çıkar. Hiç bilmediği Avustralya 'ya gider.
Kitabı daha da değerli kılan yazarımızın kendi hayatını ele alarak yazması. Bende kitabımda kendi hayatımı yazdığım için ne kadar yazarken zorlandığını tahmin ediyorum. Bizim tecrübemiz başkasına ışık olacaksa kesinlikle yazılmalı. Zaten acılar sanata dönüştüğünde daha da anlam kazanıyor.
Aslında kadın şiddetinin hortladığı bu dönemde bu tür eserleri onemli buluyorum. Her kadın Aslında kendi hayatının patronudur. Yeter ki bunun gücünü içinde hissedebilsin. Acılar öldürmezse güçlendirir.
Kitap seri ve maalesef heyecanlı bir yerde bitti. Seri kitaplarda en kötü yanı devamını beklemek. Sevgiyle bekliyorum. Hayat inanmaya başladığımızda güzeldir.
@angelina_masal_nur_ayo

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon