13 Mart 2020 Cuma

Gölgesi Beyaz Ercan Kaygas KARAKUM YAYINEVİ

Gölgesi Beyaz

 Gölgesi Beyaz

KARAKUM YAYINEVİ          
KİTAP SAYISI: 128
Küçük kedi ayakları ya da küçük kedilerin ayakları geçiyor üzerimden. Üzerime basıp basıp geçiyorlar. Yumuşacık bir his yayılıyor bedenime. Elimi uzatıp sevesim geliyor onların tüylü sırtlarını, omuzlarını, küçük ayaklarını. Bu narin varlıkları sevmeye yeltenen eller, güzel eller olmalı diyorum kendime. Senin ellerin de güzel. Hem ne de güzel seversin sen. Fakat uzanamıyorum. Ellerimi bulamıyorum hiçbir yerde. Kulağımda arabamın tekerinin gıcırtıları yok. Nerede arabam. Onun soğuk demirini avuçlarımda duyumsamayınca kaybolmuş hissediyorum kendimi. Bir lavanta kokusu duyuyorum. Uzak bir koku bu, hafif hafif yayılıyor burnuma. Lavanta. Hafif bir müzik sesi sonra, alıyor, gezdiriyor beni bilmediğim bir sokakta. Beyaz bir gölgeyi takip ediyorum, bembeyaz bir gölgeyi. (Gölgenin beyazı da mı olurmuş. Aman Yarabbi!)

KİTAP YORUMUM: Yazarımız minik minik 12 hikaye kitabında yer almış.
Çubuk kraker hikayesinde çocukluk aşkını anlatıyor yazar.
Yalancı Ağıt hikayesinde ise en çok kadınların ne çok yıprandığını ve yaşam koşullarını anlatıyor.
Yazarımızın sık sık hikayelerinde kedilerden bahsetmesi onun hayvan sevdiğini gösterir. Bu da okura hayvan sevgisini verdiği için sevdim. Kapak resmine de ayrı bayıldım. Yine kedi resmi olması beni mutlu etti.
İnsani hikayelerdi.
Kalemi oldukça akıcı ve herkese bir şey öğrettiği için hikayeler okunmalı diyorum.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon