15 Aralık 2019 Pazar

Kimsin Sen? - Canan Cihan Ekti


Kimsin Sen? -   Canan Cihan Ekti

 

Kitap Sayısı: 144
Binlerce kilometre uzaktan bile görebiliyorum için de ki seni, bütün uzuvların haykırıyor sana " duy beni " " gör beni " O baskın hayallerin nerede? Asıl olan " sen " neredesin? Kaç kilit ardına sakladın seni ? Okyanusun en karanlık dibine attığın anahtarı çıkarmanın zamanı gelmedi mi ?
(Tanıtım Bülteninden)


Kitap yorumum: Kitabın türü kişisel gelişim. Kitapta kendiniz ile yüzleşmenizi sağlayan bir kaç hikaye, söz ve kısa motive eden yazılardan oluşuyor.
Dökülen saçlarını düşünürken kendini bulmayı unutan genç hikayesinde kendimi çok buldum ve aslında kıl tüy dediğimiz şey gittiğinde insanın psikolojisinin nasıl yerle bir olduğunu bende yaşayan birisi olarak oradaki kardeşimizi çok iyi anladım. Tabi ki o hikayede insanın özünü bulduğunda, yani doğru yolu bulup ruhen yükseldiğinde çokta görüntünün önemi kalmaz. Bunu çok güzel irdelenmiş hikayede.
Diğer bir hikayede ise Kendine yolculuk yapan gencin geriye döndüğünde annesinin isteği üzerine Ramazan'ı getiren gencin annesi ile farklı kavuşma anını anlatıyor. Kimine göre bu üzülecek bir şey iken, ölümün boyut değiştirme, Rabba kavuşma çok güzel anlatılmış.
Ben şahsen beğendim. çünkü motive eden kitapları seviyorum. Hem insanın hayata bakış penceresini farklı bakış atmanızı sağlıyor, hem de vaktiniz boşa gitmemiş oluyor.
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon