6 Eylül 2017 Çarşamba

ÜZGÜNÜM HAYAT



ÜZGÜNÜM HAYAT
Bu gece şimşekler çaktı,
Gök gürledi, sağanak yağmurlar yağdı.
İstemeden yağmur bizi kurtarmak ister gibi dolu oldu, yüreklere aktı.
Nasıl da ağlıyor gökyüzü, nasıl da Üzgün,
Üzgünüm Hayat,
Yüreğim ağırlaşmış ağlıyor bu gece,
Müebbet sürgüne gitmişcesine, geçmişi hatırlıyor yine,
Ben her gökyüzün de bir yıldızım düştüğünde ağlarım,
Her düşen yıldız da bende ölüyorum yeniden,
Karanlık sarıyor sanrılarım da boğuluyorum,
Üzgünüm Hayat. .
Sevmek ne kadar da güzel bir duygu, sevilmek,
Dostluk neydi sahi? Peki koşulsuz sevmek?
Biz neydik eyy sevgili?
Üzgünüm Hayat...
Gözlerim yüreğime akıyor bu gece,
Sessiz çığlık olup rüzgara, yağmura karışıyor,
Gecelerime eşlik ediyor hüznüm,
İnsan hiç üşür mü yaz gecesinde,
Üşüyorum gökyüzünden akan her hecede,
Kan oluyor, gözyaşı hüzün oluyor,
Sebebini bilmediğim yarınlarım da boğuluyorum.
Üzgünüm Hayat,
Bitti dediğim her an başlıyor tükenmelerim,
Meğer bir an da yaşanan an'lar kaç yola bedel,
İstemeden kırılıyor yürekler,
Çığlık olup düşüyor gecelerime,
Üzgünüm Hayat. ..
Duygu Songül KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon